در سیصد و سی و سومین جلسه ی علنی شورای شهر گرگان چه گذشت؛

شورای شهر گرگان، در یک اقدام غیر منتظره، شهردار این شهر را که در سفر اداری خارج از کشور به سر می برد، از کار برکنار کرد.

همه چیز از داستان عزل شهردار گرگان در صحن علنی شورای شهر! جواب افکار عمومی با کیست؟

در سیصد و سی و سومین جلسه ی علنی شورای شهر گرگان، اقداماتی کاملا عجیب و غیر منتظره صورت گرفت.

به گزارش گلستان24، "پایین محلی"، "کبیر"، "کلاتی"، "قدس مفیدی"، "سبطی"، "فدوی"، "نورا" و "پزشکپور" که اعضای فراکسیون مخالف شهردار گرگان را تشکیل می دهند، در اقدامی غیر منطقی و غیر قانونی، علی رغم تایید وزارت کشور بر بلامانع بودن مدیریت "حسین صادقلو" بر شهرداری و ابلاغ آن از سوی استانداری گلستان و فرمانداری گرگان، منازعه غیر ضروری و حتی غیر قانونی عزل شهردار گرگان را در دستور کار قرار دادند!

جلسه ی علنی شورای شهر گرگان

با توجه به مشاهدات خبرنگار ما از صحن شورا، این موضوع در حالی روی داد که پنج عضو موافق شهردار در اعتراض به اقدام غیر قانونی و غیر منطقی ریاست شورا، جلسه را ترک کردند!

این نمایندگان مردم شهر گرگان در پارلمان محلی، معتقد بودند که این موضوع به هیچ وجه در دستور کار جلسه قرار نگرفته بود و کاملا غیر منطقی است و نباید در این حالت رای گیری صورت گرفته شود.

بر اساس این گزارش، نکته ی دیگری که مورد اعتراض فراکسیون موافق شهردار قرار گرفت، اقدام به برکناری شهردار بوده است و این در حالی است که خود شهردار در جلسه حضور نداشته و در سفر اداری خارج از کشور به سر میبرد.

اما از دیگر حاشیه های سیصد و سی و سومین جلسه علنی شورای شهر گرگان، در این بوده است که اعلام رای صورت گرفت و این در حالی بوده است که 5 تن از اعضای شورا شهر در جلسه حاضر نبودند و جلسه از رسمیت می افتد!

با این حال 8 عضو فراکسیون مخالف شهردار حاضر بودند که در این بین، "پایین محلی" نیز با توجه به شرایط حساس کنونی حاضر به رای به عزل شهردار گرگان نداد!

با این حساب بار دیگر، داستان شورای شهر گرگان مورد توجه رسانه ها و محافل شبکه های اجتماعی قرار گرفت و مردم در این خصوص که آیا شهردار گرگان عزل گردید یا خیر و یا اینکه اقدام شورای شهر قانونی بوده است یا خیر، هاله ای از ابهام را به وجود آورده است که امید است مسئولین شورای شهر گرگان در این خصوص پاسخگوی افکار عمومی باشند.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار