صبح امروز رخ داد:

نشست خبری صبح امروز شورای شهر گرگان با استقبال سرد خبرنگاران گلستانی مواجه شد بطوریکه از 40 نفر دعوت شده فقط 6 تا 7 نفر به این نشست رفتند.

استقبال سرد خبرنگاران از نشست خبری شورای شهر گرگان

شنبه هفته گذشته بود که ممانعت نایب رئیس شورای شهر گرگان از حضور خبرنگار روزنامه همشهری درص حن علنی شورای شهر گرگان باعث شد تا واکنش های مختلفی به این قضیه داده شود.

استقبال سرد خبرنگاران

به گزارش گلستان24، سوای اینکه نایب رئیس شورا چرا این کار را کرد و اینکه آن خبرنگار چکاری انجام داده بود که این واکنش را موجب شد ، صحبتهای رد و بدل شده در مورد خبرنگاران و نون و نمک خوردن و نمکدان شکستن و حواشی بعد از آن در شان جامعه خبرنگاران نبود .

به همین دلیل بود که تعدادی از خبرنگاران تصمیم گرفتند که در نشست خبری امروز سه شنبه 10 تا 13 با اعضای شورای شهر گرگان شرکت نکنند و گویا 4 عضو شورا نیز در این کار با آنها همراهی کردند.

از 40 خبرنگار دعوت شده به این مراسم فقط 6 تا 7 نفر از خبرنگاران آن هم نشریات محلی( نه انهایی که همیشه در صحن شورا بوده و به سرعت اخبار را پوشش می دادند) در این جلسه حضور داشتند و این استقبال سرد نشان می دهد اعضای شورا بایستی از قشر خبرنگار دلجویی کنند چون اعضای شورا بدون رسانه نمی توانند هیچ کاری انجام دهند و برخی از آنها با رسانه زنده اند .

انتظار ین بود مدیریت جدید شورای شهر بتواند با بیانیه رسمی این تکدر را از دل خبرنگاران بیرون بیاورد و اعلام نماید که دیگر چنین رویدادهایی در صحن علنی شورا رخ نخواهد داد چرا که شورا متعلق به مردم و بیت المال می باشد و کسی حق ندارد در هر منصبی مانع حضور مردم و خاصه خبرنگاران به صحن علنی شود.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار