"کرم رضایی" حیا کن حق مرا ادا کن؛

خدمات و تلاش‌های سیمبان نمونه گالیکشی که با اشتباهات مدیرکل وقت شرکت توزیع نیروی برق گلستان همراه بوده سال‌هاست نادیده گرفته می‌شود.

وقتی سیمبان نمونه گالیکشی اسیر اشتباه و خودخواهی یک مدیر می‌شود + تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از نیلکوه، مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی متوجه حضور یکی از شهروندان گالیکش که طی 20 سال خدمت خود در شرکت توزیع نیروی برق گلستان دچار نقص عضو و 46 درصد ازکارافتادگی شده است در جلوی درب وزارت خانه نیرو شدیم؛ در پی آن با این سیمبان نمونه مصاحبه‌ای ترتیب داده‌ایم که می‌خوانید:

این سیمبان نمونه شرکت توزیع برق گلستان سخنان خود را به آیه‌ای از قرآن شروع کرد و گفت: لَا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا (خدادوست نمی‌دارد که کسی به گفتار زشت (به عیب خلق) صدا بلند کند مگر آن‌که ظلمی به او رسیده باشد، همانا که خدا شنوا و داناست)

وی در معرفی خود گفت: اینجانب «علی فرامرزی پلنگر» از سال ۱۳۷۶ پس از گذراندن دوره‌های آموزشی از طریق گزینش شرکت توزیع نیرو برق استان مازندران به امور برق کلاله معرفی و مشغول به کار شدم. در آن زمان آقای «کرم رضایی» مدیر امور برق شهرستان کلاله بود.

وی افزود: اولین تشویقی خود در شرکت توزیع نیروی برق را در بازدید میدانی آقای رضایی در سال ۱۳۷۷ دریافت کردم.

فرامرزی گفت: در سال ۱۳۸۶ بنده به‌عنوان سیمبان نمونه در امر بهره‌برداری از شبکه‌های استان توسط آقای رضایی انتخاب و لوح تقدیر گرفتم؛ همچنین از آقای «غلامحسین عبدی» مدیرعامل اسبق شرکت توزیع برق گلستان به خاطر کسب نمره 20 که بالاترین نمره ایمنی در شرکت برق است از ایشان لوح تقدیر دریافت کردم؛ خلاصه در طی ۲۰ سال سابقه خدمت بسیار مورد تشویق قرارگرفته‌ام.

nilkooh2036 1

این سیمبان نمونه خاطرنشان ساخت: متأسفانه در تاریخ 11 شهریورماه 87 دچار حادثه برق‌گرفتگی و نقص عضو به همراه ۴۶ درصد ازکارافتاده شدم و طبق رأی دادگاه مقصر حادثه بنده آقای کرم رضایی مدیرعامل اسبق توزیع نیروی برق استان گلستان شناخته شد.

وی افزود: در پی این حکم آقای کرم رضایی به پرداخت 38 میلیون دیه محکوم شدند اما از پرداخت آن امتناع کردند تا اینکه وکیل بنده حکم جلب و ورود به منزل ایشان را گرفت که ایشان مجبور به پرداخت دیه من شدند.

به گفته این سیمبان نمونه گلستان کرم رضایی در روز واریز دیه به‌دوراز هرگونه ترحم انسانی و با استفاده از مقام و موقعیت شغلی مرا به دلیل واهی «عدم رعایت ایمنی» اخراج کرد. این در حالی است که من به‌عنوان سیمبان نمونه بارها تجلیل شده و نمره 20 ایمنی را دریافت کرده‌ام.

وی افزود: مراتب این اقدام از طریق نماینده اسبق شهرستان‌های شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی «سید نجیب حسینی» و اداره کار پیگیری و مجدد بازگشت به کار شدم.

فرامرزی گفت: پس از مصدومیت به دلیل ازکارافتادگی از سیمبانی به تکنیسین مسئول اتفاقات شبکه برق گالیکش، تکنیسین ایمنی و حریم اداره بهره‌برداری و عملیات شبکه و نماینده حقوقی اداره برق گنبدکاووس و در حال حاضر هم تکنیسین مسئول کنترل پروژه اداره برق گالیکش مشغول هستم.

nilkooh2036 1

تکنیسین مسئول کنترل پروژه این روزهای اداره برق گالیکش اظهار داشت: دوستانی که با بنده وارد نیروی برق استان مازندران و گلستان شدند چندین سال قبل در این شرکت به‌صورت نیروی رسمی جذب و مشغول به کار هستند اما به دلیل محکومیت آقای رضایی در پرونده بنده و بعضی موارد که به سمع نظر مقامات وزارتخانه رساندم بغض، کینه و دشمنی گذشته ایشان به بنده مانع احقاق حقم می‌شود چون در حال حاضر معاون منابع انسانی شرکت توانیر است.

فرامرزی گفت: موضوع تبدیل وضعیت به قرارداد معین از طریق نماینده سابق شهرستان گنبدکاووس «سلیمان عباسی» و وزیر و معاون وزیر نیرو پیگیری و منجر به زدن نامه‌ای به این متن شد: با توجه به اینکه آقای علی فرامرزی در حین انجام کار دچار حادثه شده قرارداد معین شود و نتیجه اول به ایشان و بعد به مشاور وزیر و مدیرکل رسیدگی به شکایت ارسال شود.

وی افزود: ۳ روز قبل از ارسال نامه از دفتر معاون وزیر نیرو با بنده تماس گرفته شد و گفتند نامه را از طریق آقای شهابی مدیرعامل توزیع برق سابق گلستان پیگیری کنید. ایشان مرا احضار و مکتوب نمودند: با توجه به نامه‌های ارسالی از وزارت نیرو و سازمان توانیر تبدیل وضعیت «علی فرامرزی» در الویت قرار گیرد.

این سیمبان نمونه گلستان گفت: با گذشته ۲۰ روز از ارسال نامه؛ آقای کرم رضایی که حال معاون منابع انسانی شرکت توانیر است متوجه این موارد شده و با مذاکره با شهابی مدیرکل وقت شرکت توزیع نیروی برق گلستان نامه‌ای کذایی ارسال و در پایان‌نامه مکتوب کرده حال با شرایط خاص نامبرده در حال مذاکره با آقای کرم رضایی معاون منابع انسانی هستیم در ذیل نامه مقامات بالادست مکتوب نمودند آقای کرم رضایی با توجه به پاسخ شرکت توزیع گلستان نقطه نظرات خود را در مورد شکوائیه آقای علی فرامرزی اعلام نمایید که هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نکرده‌ام.

وی تصریح کرد: در پی این کارشکنی‌ها ناگزیر صبح روز 6 آذرماه 95 قبل از ساعت ۸ به همراه خانواده جلوی درب وزارتخانه رفتم و به نشانه اعتراض آقای کرم رضایی بر روی خود و وسیله نقلیه پارچه و تراک آویزان و تقاضای احقاق حقم با ۲۰ سال سابقه کاری و ۴۶ درصد نقص عضو شدم و تا رسیدن به نتیجه به این اقدام ادامه خواهم داد. " من قتل دون حقه فهو شهید "

فرامرزی گفت: شرکت توانیر حتی شیوه‌نامه‌ای ارسال کرد که طی آن افرادی که قبل از تاریخ یک فروردین‌ماه سال 81 با مدرک دیپلم مشغول به کارشده‌اند یا پس‌ازاین تاریخ دچار 10 درصد مصدومیت حین انجام‌وظیفه شده‌اند باید استخدام معین شوند اما تاکنون با دارا بودن این شرایط به دلیل موارد یادشده از حق قانونی و مسلم خود منع شدم.

وی تصریح کرد: در تاریخ یک آبان ماه 95 نیز تعداد 127 نیرو برق در استان تبدیل وضعیت شدند که دراین‌بین وابستگان برخی از مدیران استانی باسابقه اندک جز جذب‌شدگان بودند که برخی از آن‌ها دارای مدرک دیپلم زراعت، دام‌پروری و برق خودرو هستند اما این بار نیز از جذب بنده به‌عنوان نیروی قرارداد معین خبری نبود.

وی در پایان گفت: با 20 سال سابقه کار صادقانه و 46 درصد نقص عضو در شرکت توزیع برق گلستان هنوز به دلایل و مشکلات شخصی یکی از مدیران با بنده نتوانسته‌ام به‌حق خود در جذب به‌عنوان استخدام معین دست‌یابم و از مسئولین استان و کشوری درخواست دارم تا مرا در این راه یاری کنند.

nilkooh2036 1

nilkooh2036 1

nilkooh2036 1

nilkooh2036 1

 انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار