مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان گلستان در جلسه دهیاران شهرستان آق‌قلا گفت : دهیاری‌های استان می‌توانند با ارائه طرح‌های توجیهی اقتصادی از تسهیلاتی با مبالغ بالا و سود 8 درصد استفاده کنند.

پرداخت تسهیلات با سود 8درصدی به طرح‎های اقتصادی دهیاری‎های گلستان

به گزارش گلستان24 به نقل از راه اسپی دژ، علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان گلستان در جلسه دهیاران شهرستان آق‌قلا گفت : دهیاری‌های استان می‌توانند با ارائه طرح‌های توجیهی اقتصادی از تسهیلاتی با مبالغ بالا و سود کم که در قالب تفاهم‌نامه کشوری پست‌بانک و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قابل پرداخت است، استفاده کنند.

وی افزود : این تسهیلات با سود 8 درصد ارائه می‌شوند و تاکنون 6 طرح اقتصادی از سوی استان گلستان به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارائه‌شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان، خاطرنشان کرد: دهیاران باید اولویت‌های روستا را موردتوجه قرار دهند و مانده‌حساب‌های خود را در پروژه‌های عمرانی و طرح‌های درآمدزا در چهارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها هزینه کنند.

وی در پایان گفت : شهرستان آق‌قلا نیز از این ظرفیت در جهت پیشرفت روستاهای خود استفاده کند.

همچنین امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق‌قلا نیز با توصیه به دهیاران شهرستان گفت : به دنبال طرح‌هایی باشید که مردم روستا را شاد کند و نشاط را در روستا افزایش دهد. ما قطعاً ازاین‌گونه طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

وی همچنین با تأکید بر لزوم استفاده از طرح‌های ارائه‌شده از طریق دفتر امور روستایی استانداری استان گلستان گفت : ظرفیت‌هایی برای روستاها در نظر گرفته‌شده بسیار خوب کارشناسی شده است به همین دلیل این طرح‌ها را دریابید و از این فرصت‌ها نهایت استفاده را بکنید تا روستا و روستاییان با تحول جدی مواجه شوند.

امانگلدی ضمیر پیگیری مشکلات و اجرای طرح‌های اقتصادی روستایی را یکی از لازمه‌های پیشرفت روستاها خواند و گفت : دهیاران و شوراها به دنبال ایجاد پروژه و طرح‌های اقتصادی باشند تا با ایجاد اشتغال در روستا رونق را در روستاها شاهد باشیم.

 
 
 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار