در حالی که هنوز یک ماه از افتتاح رسمی مسیر ریلی اینچه‌برون نگذشته است، امروز قطار این مسیر از ریل خارج شد و رسانه‎های استان را تحت تاثیر خود قرار داد.

خروج قطار «اینچه‎برون» از ریل بر اثر مشکلات فنی

به گزارش گلستان 24 ، حدود چهار ساعت قبل در محدوده ایستگاه «یامپی» از توابع شهرستان مرزی آق‌قلا در استان گلستان رخ داد.

* مسافران قطار همگی سالم هستند

فرماندار شهرستان آق‎قلا با تایید حادثه گفت: این حادثه به دلیل مشکلات فنی در حوالی ساعت 15 امروز روی داده اما قطار از ریل خارج نشده است.

الیاس هیوه‎چی که اکنون در محل حادثه حضور دارد، در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مسافران سالم هستند و هیچ‎گونه مشکلی برای آنها ایجاد نشده و قطار تنها به دلایل فنی متوقف شده و روی ریل قرار دارد.

وی با اشاره به حضور معاون سیاسی استاندار گلستان در محل حادثه، خاطرنشان کرد: نوع حادثه به شکلی نبوده که نیاز به نیروهای امدادی باشد، هر چند نیروهای امدادی نیز با شنیدن خبر در منطقه حضور یافتند.

در حالی که فرماندار آق‎قلا، هرگونه خروج قطار از ریل را منتفی می‎داند، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به حادثه قطار «اینچه‎برون» اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی خروج قطار از ریل اتفاق افتاده اما خوشبختانه هیچ کسی دچار آسیب نشده است.

*خروج قطار از ریل حادثه در پی نداشته است

مجتبی اکبری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان افزود: نیروهای امدادی این جمعیت به محض شنیدن خبر در منطقه مورد نظر حاضر شده و اکنون نیز در محل سانحه حضور دارند.

وی ادامه داد: به دلیل سرعت کم، خروج قطار از ریل مشکل خاصی ایجاد نکرده و برخلاف اخبار غیررسمی مبنی بر مجروح شدن مسافران، خوشبختانه چنین اتفاقی روی نداده و حادثه نیز سریعا مدیریت شده است.

اگرچه حادثه امروز به خیر گذشت، اما مطمئنا این حادثه جدا از ناخوشایند بودنش، ضرورت توجه بیشتر مسئولان استان را به ایمنی این مسیر دو چندان می‎سازد.

ارسال نظر

آخرین اخبار