معبر سایبری فندرسک نوشت:

یه زمانی یه عده دانشجو از دیوار یه جایی بالا رفتن که داشت علیه این انقلاب جاسوسی می کرد تا زمینه‌های براندازی اون رو مهیا کنه.

13 آبان نفوذ کردیم تا نفوذ نکنند..

یه زمانی یه عده دانشجو از دیوار یه جایی بالا رفتن که داشت علیه این انقلاب جاسوسی می کرد تا زمینه‌های براندازی اون رو مهیا کنه.

اسمش شد لانه جاسوسی و اون حرکت ارزشی هم به نام دانشجویان پیرو خط امام ثبت شد والان اونجا شدهسازمان بسیج دانشجویی کشور.

سؤال اینه که چرا اون زمان دانشجوها از دیوارهای لانه جاسوسی بالا رفتن؟ برای اینکه فقط از یه دیوار بالا برن؟ یا برای بیرون کردن دشمن؟

آیا تنها با بالا رفتن از یه دیوار و تسخیر لانه جاسوسی و جایگزین کردن سفارت آمریکا با بسیج دانشجویی باعث شد که آمریکایی‌ها و فکر آمریکایی از کشور بیرون بره؟

جواب خیر هست. این جواب رو میشه از صحبت‌های حضرت آقا به‌خوبی درک کرد. مهم‌ترین صحبت ایشون در این روزها نفوذه...

13 آبان نفوذ کردیم تا نفوذ نکنند..

 

خب به نظر شما دشمن میاد میگه سلام من دشمنم میخوام بیام نفوذ کنم بین شماها!!؟؟ نه عزیز دل اون با چهره من و تو نفوذ می کنه.

مثال ساده بزنم؛ الآن نزدیک دوساله چندین نفر از نیروها ارزشی و نخبه انقلابی استان گلستان بخاطر نفوذ یک زیرآب زن در یک سازمان ارزشی، به‌نوعی از هسته فعالیت‌های انقلابی دور شدن.

اسم همین میشه نفوذ؛ وگرنه شماها برای بنده فقط یک مثال بیارین کدوم شهید ما زیرآب زن بوده؟ کدوم شهید علیه یک نیروی ارزشی چندین نامه دروغ و کذب میزد تا تخریبش کنه؟ مگه این بابایی که زیرآب زنی می کنه ادعای ولایتمداری و حزب الهی بودن نمیکنه؟ پس چرا زیرآب زنی؟

می‌بینیم نفوذ به همین راحتی‌هاست و تنها یکیش دور کردن نیروهای ارزشی از هسته فکری جریان انقلابیه و بعدش تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

پس تنها بالا رفتن از دیوار یه جایی و جایگزین کردن اون با یک ارگان ارزشی آخرین سد نفوذ نیست بلکه باید اون سازمان ارزشی رو نیز از نفوذ افراد همسو با دشمن بیمه کرد.

پ,ن : تجربه ثابت کرده در یک سازمان اون کسی که علیه یک نیروی کارآمد زیرآب زنی می کنه بی شک با کل اون سازمان دشمنی داره و اون سازمان وابسته به این انقلابه و بی شک اون فرد با کل انقلاب مشکل داره...

 

ارسال نظر

آخرین اخبار