انتصابی دیگر در اداره آموزش‌وپرورش استان گلستان؛

«علی آشور» معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش شد.

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش‌وپرورش گالیکش منصوب شد + عکس

به گزارش گلستان24 به نقل از نیلکوه، روز گذشته طی مراسمی «علی آشور» به‌عنوان معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش معرفی و از خدمات سید «مجتبی سجادی» معاونت پیشین تکریم شد.

علی آشور

در این مراسم مهدی خسروی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش ضمن تقدیر از زحمات سجادی، برای علی آشور آرزوی توفیق کرد.

0000aaa344erugkj 1

آشور پیش‌ازاین به‌عنوان مدیر آموزشگاه شهید آزادیخواه مشغول به کار بود.

شایان‌ذکر است سجادی که پیش‌ازاین مدیر آموزشگاه شهید آزادیخواه گالیکش بود 16 اردیبهشت 93 به‌جای «حسین ملکان» به‌عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره آموزش‌وپرورش گالیکش معارفه و از این به بعد نیز این آزاده و ایثارگر جنگ تحمیلی به‌عنوان مدیر مدرسه شهید آزادیخواه انجام‌وظیفه خواهد کرد.

نگاهی به تغییر و تحولات دولت تدبیر و امید در آموزش‌وپرورش گالیکش

دولت تدبیر و امید مردادماه سال 92 روی کارآمد و باگذشت 10 ماه از فعالیت آن در تاریخ 23 اردیبهشت‌ماه 93 تغییرات با معرفی «مهدی خسروی» به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش به مدت 4 سال به‌جای «رضا سرایلو» که در 16 دی‌ماه 90 عهده‌دار این سمت شده بود آغاز شد.

16 روز پس از معارفه مدیر جدید در تاریخ 8 اردیبهشت 93 «عباس خسروی» به‌عنوان معاون آموزشی جایگزین «علی کرمانی» شد.

8 روز پس از تغییر نخستین معاون در تاریخ 16 اردیبهشت‌ماه 93 «مجتبی سجادی» جایگزین «حسین ملکان» معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش شد.

در تاریخ 29 اردیبهشت‌ماه 93 نیز «حسنعلی خسروی» معاون پرورشی و ورزش اداره آموزش‌وپرورش گالیکش از سمت خود تودیع و در تاریخ 11 خردادماه همان سال «عین‌الله صالحی» به‌عنوان معاون جدید پرورشی و ورزش این اداره معارفه شد.

در میان تعجب همگان عین‌الله صالحی باگذشت 4 ماه از پذیرش مسئولیت از سمت خود کنار گذاشته شد و «رضا خسروی» به‌عنوان معاون جدید پرورشی و ورزش اداره آموزش‌وپرورش گالیکش معارفه شد.

این پایان کار نبود و شهریورماه امسال نیز دکتر «کاظم پارسیانی» به‌عنوان معاون جدید آموزشی جایگزین «عباس خسروی» شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار