شناسائی پیکر شهید گمنام پس از ۲۸ سال

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: پیکر مطهر شهید سروان محمود شهرکی پس از ۲۸ سال با آزمایش DNA شناسائی و امروز وارد زادگاهش استان گلستان می‌شود.

پیکر مطهر شهید "شهرکی" امروز وارد استان گلستان می‌شود

به گزارش گلستان24، شهید سروان محمود شهرکی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در روز 22 تیرماه سال 1367 در عملیات والفجر 8 در پل کرخه منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید پس از 28 سال با آزمایش DNA شناسائی و امشب وارد استان گلستان می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید امشب و مراسم خاکسپاری فردا در زادگاهش شهرستان مینودشت برگزار می‌شود.

طالع‌زاری گفت: شهید محمود شهرکی فرزند احمد در یکی از روزهای گرم تابستان در روز اول مرداد ماه در شهرستان مینودشت در استان گلستان دیده به جهان گشود و شهید محمود شهرکی پس از گذراندن دوران طفولیت دوران ابتدایی خود را در مدرسه‌ای در مینودشت سپری کرد و دوران را هنمایی خود را در مدرسه‌ای در بخش وشمگیر گذراند و پس از موفقیت در گذراندن دوران راهنمایی دوران متوسطه خود را نیز در مینودشت سپری کرد و موفق به اخذ دیپلم شد.

وی اظهار کرد: سرانجام این شهید بزرگوار پس از به جا گذاشتن رشادت‌ها و دلیری‌های بسیار در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در منطقه عملیاتی فکه در پل کرخه بر اثر اصابت گلوله دشمن بعثی و مزدور عراقی به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار تاکنون مفقود بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار