به مناسبت دهه مبارک فجر:

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در شهرستان گالیکش گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار در گالیکش اکران شد.

اکران جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار در گالیکش + تصاویر

به گزارش گلستان 24، سید کمیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار که پنجمین دوره اکران خود را پشت سر می‌گذارد برای اولین بار به همت جوانان انقلابی گالیکش در مساجد این شهر در حال اکران است.

efjmadshg 1

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار که با نقد درون‌گرای سینمای ایران و شناخت نیاز به حضور نیروهای بسیجی و انقلابی در حوزه سینما کلید خورده است، هم‌اکنون پنجمین سالش را سپری می‌کند و رونق چشمگیری داشته است.

حسینی خاطرنشان ساخت: نام جشنواره عمار برگرفته از پرچم‌دار روشنگری و تبیین حق‌طلبانه در صدر اسلام، حضرت عمار یاسر است و امسال برای اولین بار فیلم‌های این جشنواره به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر گالیکش اکران شده است.

وی با اشاره به این مطلب که هر شب دو فیلم به نمایش درخواهد آمد گفت: این جشنواره در 6 مسجد شهر گالیکش پس از نماز مغرب و عشا از 11 بهمن‌ماه سال جاری تا 22 بهمن‌ماه اکران خواهد شد.

مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه در این جشنواره 26 فیلم به نمایش درخواهد آمد گفت: شب‌های 10،11 و 12 بهمن‌ماه مسجد جامع، 13 و 14 بهمن‌ماه مسجد صاحب‌الزمان (عج)، 15 و 16 بهمن‌ماه مسجد امام حسن مجتبی (ع)، 17 و 18 بهمن‌ماه جامع محله اوغان، 19 و 20 بهمن‌ماه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و 21 و 22 بهمن‌ماه نیز در مسجد امام حسین (ع) شهر گالیکش اکران خواهد شد.

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

efjmadshg 1

ارسال نظر

آخرین اخبار