به دلیل شدت بارش برف

به دلیل شدت بارش برف در گرگان، پرواز EP635 هواپیمایی آسمان به مقصد تهران لغو شد.

پرواز گرگان تهران پس از حدود 3 ساعت تاخیر لغو شد

به دلیل شدت بارش برف و بوران شدید در گرگان، پرواز EP635 هواپیمایی آسمان که مقرر بود در ساعت 21 و 45 دقیقه شامگاه جمعه از فرودگاه گرگان به سمت تهران انجام شود پس از حدود سه ساعت انتظار مسافران در فرودگاه گرگان لغو شد.

به گزارش گلستان24، بر اساس اظهارات مسافران، پس از یک ساعت و نیم انتظار در سالن انتظار، هواپیما از فرودگاه مشهد برای جابجایی مسافران وارد فرودگاه گرگان شد که مسافران بلافاصله وارد هواپیما شدند.

پرواز گرگان تهران

گفتنی است، در حالی که خلبان و کارکنان فرودگاه بین‌المللی گرگان سعی داشتند فرآیند انجام پرواز را ایجاد کنند اما پس از گذشت بیش از یک ساعت انتظار مسافران در هواپیما، این پرواز پس از عذرخواهی خلبان هواپیما لغو شد و مسافران از هواپیما خارج شدند.

برخی از مسافران این پرواز که برای سفر یک روزه وارد گرگان شده و قصد بازگشت به تهران را داشتند نسبت به این تاخیر و لغو شدن پرواز اعتراض و انتقاد داشتند و این امر باعث نارضایتی مسافران این پرواز شد.

یکی از مسافران اظهار داشت که حدود 200 مسافر در این هواپیما حضور داشتند که باید با پروازهای بعدی سفر هوایی خود به تهران را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، با توجه به لغو شدن پروازهای صبح شنبه از فرودگاه گرگان، این مسافران باید نسبت به تهیه بلیط پروازهای عصر شنبه فرودگاه گرگان اقدام کنند.

با لغو شدن پروازهای صبح شنبه فرودگاه بین‌المللی گرگان، به طور قطع ترافیک تقاضا بلیط‌های پروازهای فرودگاه گرگان افزایش خواهد یافت.

گفتنی است، شدت بارش برف و برودت هوا در استان گلستان تا آنجا افزایش یافته که بر اساس تصمیم مدیریت بحران استان گلستان مدارس شهرستان‌های رامیان آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه فردا در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و عصر تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار