پنجمین و آخرین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس درسال جاری با اعزام 360 دانش آموز پسر و عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب انجام شد.

اعزام 360 دانش آموز پسر گنبدی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش گلستان24، اعزام این تعداد دانش آموز و عوامل اجرایی روز دوشنبه با 9 دستگاه اتوبوس و با حضور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس و برخی فرماندهان نیروی مقاومت بسیج این شهرستان انجام شد.

اعزام دانش اموزان به جنوب

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس درحاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به خبرنگاران گفت: این اعزام ها در راستای درس آمادگی دفاعی و با هدف بازدید و آشنایی دانش آموزان با مناطق جنگی جنوب و رشادت های رزمندگان صورت می گیرد.

فرج الله رزاقی افزود: این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی آخرین مرحله درسال جاری می باشد که درمجموع سه مرحله دختران و دو مرحله پسران اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی که امروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، از 20 دبیرستان پسرانه سطح شهرستان هستند که با 9 دستگاه اتوبوس اعزام شدند و سفر آنان پنج روز طول می انجامد.

رزاقی تصریح کرد: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و شرکت در کلاس های آموزشی برخی برنامه های فرهنگی نیز برای دانش آموزان پیش بینی شده که توسط نیروهای بسیج سپاه اجرایی می شود.

در این مراسم برخی اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس نیز حضور داشتند.

آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز دارد.


انتهای پیام/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار