چله انقلاب به گلستان رسید

سلسله نشستهای چله انقلاب با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در روز 4شنبه 6 بهمن در گرگان برگزار می گردد.

برگزاری سلسله نشستهای چله انقلاب با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در گرگان

به گزارش گلستان24،​ دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پویش کشوری «چله ی انقلاب»؛ به ارائه مجموعه ای از برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی میپردازد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم به گروه های سنی نوجوان و جوان در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ 30دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میگردد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی، همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

چله انقلاب

سید حسام بنی فاطمه افزود : چله انقلاب در استان گلستان در سه برنامه مجزای عمومی ، تخصصی و جشن دانش آموزی از ۶ تا ۲۲ بهمن در شهرهای گرگان ، خان ببین ، کردکوی ، گمیشان ، بندرگز و مینودشت برگزار میگردد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان تصریح کرد: چله عمومی مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم مورخ چهارشنبه ۶ بهمن همراه با نماز مغرب در مسجدالرضا(ع) آذربایجانیهای مقیم گرگان با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار میشود که از عموم مردم شریف و ولایتمدار گرگان برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید. ضمنا چله تخصصی بعدازظهر همانروز با حضور ۲۰۰ تشکل فعال فرهنگی از سطح استان همراه با پرسش و پاسخ و با موضوع استکبار ستیزی منعقد میگردد.

شعار جله انقلاب

وی در پایان گفت : ضمنا چله دانش آموزی استانی همراه با برنامه های شاد و جشن پیروزی انقلاب ۱۳ بهمن ماه در گرگان برگزار خواهد شد که دانش آموزان نخبه علمی ، فرهنگی و دانش آموزان محروم مهمان این جشن خواهند بود.

خاطر نشان می شود: این مراسم کشوری به همت تشکلهای شبکه جوانان رضوی استان و با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، سازمان تبلیغات استان و صداوسیمای مرکز گلستان برگزار میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار