رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گلستان خبر داد:

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‎ساز استان گلستان گفت: خیران گلستانی امسال بیش از ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای مدرسه‌سازی در سطح استان کمک کردند.

کمک 8میلیاردتومانی خیرین مدرسه ساز گلستانی به آموزش و پرورش

به گزارش گلستان24، محمدحسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‎ساز استان گلستان در حاشیه جشنواره خیرین مدرسه ساز کلاله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال خیران برای مشارکت در مدرسه‌سازی در مناطق مختلف استان متعهد به هزینه 8 میلیارد و 300 میلیون تومانی شدند.

وی افزود: تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان از این تعهد، محقق شده ‌و از آغاز سال 95 تاکنون،  42 مدرسه با مشارکت خیران در حال اجراست.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‎ساز استان گلستان تصریح کرد: دولت در انجام تعهدش برای پرداخت بخش اعتباری خودش در موضوع مشارکت، از خیران عقب است و به تعهدات خود کامل عمل نکرده است.

وی اظهار داشت: در مدت برگزاری جشنواره‌های خیرین در شهرستان‌های مختلف استان، برای ساخت 15 مدرسه جدید با مشارکت خیرین تعهد ایجاد شده و اگر دولت بتواند سهم خودش را بپردازد، سرعت ساخت و تکمیل مدرسه‌ها بیشتر می‌شود.

کمیلی گفت: باید با کمک خیران جوان و همکاری سازمان دانش آموزی فعالیت خیران را در نقاط مختلف استان گلستان منعکس کرده و با برگزاری برنامه‌های تبلیغی، کمک‌های بیشتری جذب کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان گفت: هدف وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین کشور، گسترش عدالت آموزشی به همت خیرین مدرسه‌ساز است.

این مراسم که در حیاط مدرسه 4 کلاسه در حال ساخت خیرین برادران نفس‌پور برگزار شده بود، برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد و از نخستین مدیران مدارس هم تجلیل شد.

سپس با حضور شیرزاد معاون فرماندار، دانش آموزان ،مردم ، خیران و روحانیون، نیز امام جمعه بخش پیشکمر کلنگ مدرسه 7 کلاسه ابتدایی آنه محمد قلیچی توسط این خیر به زمین زده شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار