خیر نونهال رامیانی گفت: هر وقت که پولم را به قلک می انداختم ، دستم را همانجایی که خدا بوس می کرد را می بوسیدم .

خیر نونهال رامیانی که بوسه خدا بر دستانش را حس کرد + عکس

به گزارش گلستان 24، هفدهمین جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز در محل "کانون نعیم" رامیان برگزار شد که وجود دو کودک دبستانی با کارت هایی با عنوان "خیر جوان" که به همراه مدیر مدرسه در این جشنواره حضور داشتند نظرم را به خود جلب کرد و گفتگویی با این دو خیر جوان انجام دادم.

"مریم منصوری" و "شیدا صادقی" هر دو 9 ساله و در پایه سوم ابتدایی در مدرسه ابتدایی روستای زینب آباد مشغول به تحصیل هستند.

از "مریم" پرسیدم چرا کارت خیر جوان دریافت کردی، میگوید: مدیر مدرسه به ما یک قلک داد و من پول تو جیبی خودم را جمع میکردم و داخل قلک می انداختم و از این کارم بسیار خوشحال می شدم.

"شیدا" این دانش آموز 9 ساله ادامه می دهد: میدانستم که این کار خوبی است و از اینکه به بچه هایی که نیازمند هستند و یا در مدرسه ها مشکل دارند کمک خیر می کنم بسیار خوشحال بودم.

مریم از حس و حالش هنگام کمک کردن می گوید: از اونجایی که مدیر در صف گفته بود که وقتی به کسی کمک می کنید خدا بر دستان شما بوسه می زند و من هر بار که پولم را بر قلک می انداختم همان جایی را که خدا بوسه می زد را سریع بوس می کردم.

"صدیقه گنجی" مدیر مدرسه قدس زینب آباد به خبرنگار ما می گوید: حدود دو ماه است که قلک هایی با عنوان کمک به مدرسه سازی در بین دانش آموزان توزیع شد و هر دانش آموز با توجه به وسع مالی خود در این امر خیر شریک است  این دو دانش آموز به نمایندگی از دیگر دانش آموزان در این جشنواره حضور یافتند.

وی در پایان می گوید: به دوستان و هم سن و سالانم می گویم که پولهایشان را بیهوده خرج نکنند و با جمع کردن در قلک به دوستان دیگرشان کمک کنند تا آنها هم بتوانند در محیطی امن درس بخوانند.

 انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار