سید علی نقی حسینی ایزدی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، از فعالیت های فرهنگی خود می گوید:

مسابقه وبلاگ نویسی قرآنی و مسابقه ورزشی، برنامه های آتی اتحادیه دانش آموزان گرگان

 به گزارش گلستان 24، سید علی نقی  حسینی ایزدی، فعال فرهنگی در اتحادیه دانش آموزی شهرستان گرگان، از دوران دبیرستان فعالیت فرهنگی خود را در سطح پایگاه بسیج و هیئات مذهبی آغاز نمود. با ورود به دانشگاه و تجربه فضای متفاوت ، و با احساس خطر و نیاز نظام به فعالیت های فرهنگی، وارد بسیج دانشجویی شد و در آن جا مشغول به انجام فعالیت های فرهنگی شد.

وی در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، فعالیت های فرهنگی خود را نام برد و افزود: اکنون در اتحادیه دانش آموزی مشغول هستیم. یک سری برنامه های اردوی فرهنگی و خیمه های معرفت را اجرا کردیم. در قرار گاه های انجمن اسلامی استان، یک قرارگاه دانش آموزی در سطح استان داریم. در بحث وبلاگ نویسی فعالیت داریم.  به راه اندازی کتاب خانه های انجمنی اقدام نموده و کلاس های علمی و تقویتی برای بالاتر رفتن سطح درسی دانش آموزان برگزار کردیم.

 

trrt

حسینی ایزدی در عنوان برنامه های آتی فرهنگی خود گفت:  انشاالله قرار است در پایان دی ماه،  مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی دانش آموز قرآنی برگزار شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. فرصت مناسبی برای اتحادیه های دانش آموزی است که در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه آیتم های مختلفی دارد که مهمترین بخش آن طرح های قرآنی است که توسط خود دانش آموزان، برای اجرا در مدرسه داده می شود.  برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی انجمن های اسلامی شهرستان گرگان، در بهمن ماه هم، جزو برنامه های آینده اتحادیه دانش آموزی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار