پس از پایان نام نویسی نامزده های شرکت در انتخابات دوره پنجم شورا؛

پس از پایان نام نویسی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر، برخی فرهنگیان برجسته ای مرکز استان علیرغم شانس بالایی برای رای آوردن به دلایل مختلف، میدان دادن به جوانان، اعتماد به حزب سیاسی و .. عرصه انتخابات را برای سایرین بازکردند.

فرهنگیان سرشناسی که برای شورای شهر گرگان نیامدند + اسامی و تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از کلاس بیست؛ فرهنگیان بعنوان بزرگترین قشر و تاثیر گذار ترین قشر دردوره های مختلف محسوب می شوند.

ارتباط نزدیک این قشر با بدنه جامعه آنان را مهمترین قشر برای ایجاد شور انتخاباتی  مطرح می کند.

حال حدود 25 فرهنگی در مرکز استان رقابت خود را با حدود 266 نفر در شورای شهر گرگان برای مدیریت شهری استان گلستان در معرض قضاوت و رای گیری قرار دادند.

این افراد در نخستین فعالیت خود از ماه ها پیش گروه هایی در فضای مجازی برای معرفی خود راه اندازی کرده اند.

در این میان نیز فرهنگیان برجسته ای هستند که علیرغم دارا بودن چهره های شناخته شده وشانس بالایی برای رای آوردن به دلایل مختلف میدان دادن به جوانان، اعتماد به حزب سیاسی و .. عرصه انتخابات را برای سایرین بازکردند.

این پایگاه خبری در ادامه نام تعدادی از فرهنگیان مطرح و فعال سیاسی مرکز استان را که نخواستند در پارلمان محلی گرگان حضور داشته باشند معرفی می کند.

ab 1

«قدسیه آبشناس» فرهنگی برجسته و فعال سیاسی  و اصلاح طلب شهرستان گرگان  بود که از  اقبال عمومی بسیار  در شهر و در میان قوم سیستانی برخوردار بود وی یکی از وفادارترین اصلاح طلب به این حزب محسوب می شود .

سایت خبری گلستان ما نیز در این خصوص نوشت: کاندیدای پرطرفداری که احساس می شد قصد حضور در انتخابات شورا را دارد اما او هم با آن همه تخصص و تجربه به میدان نیامد .

isapaiinmahali

«عیسی پایین محلی » مدیرکل سابق اموزش و پرورش گلستان، که کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که بیش از 122 هزار رای کسب کرده بود.

kalantari

«روح الله کلانتری» دبیر حزب اراده ملت گلستان،از فرهنگیان بازنشسته و فعال سیاسی که دلیل به  صحنه نیامدند خود راتاکید بر حضور یک نفر از حزب اراده ملت وبالابردن رای تک گزینه این حزب عنوان کرد .
وی همچنین بر ارائه یک لیست از سوی اصلاح طلبان تاکید کرد.

«سلمان سجادی» دبیر کانون تربیت اسلامی فرهنگیان استان و فرهنگی شناخته شده  و بازنشسته که نام وی نیز برای کاندیداهای شورای شهر گرگان به چشم می خورد اما تا روز آخر وی برای ثبت نام به فرمانداری گرگان مراجعه نکرد.

saleheftekhari

«محمد صالح افتخاری» فرهنگی بازنشسته، البته نام وی بیشتر از آنکه بعنوان یک فرهنگی بر زبان  باشد بعنوان یک فعال رسانه ای و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان در چند سال اخیر شناخته می شود.
وی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری تحلیلی البرز گلستان است.

shahabi

«ولی الله شهابی» استاد دانشگاه فرهنگیان، سردبیر هفته نامه جوان گلستان که بعنوان کارشناس  سیاسی مطرح بوده است، البته وی نیز میدان دادن به جوانان را مشی خود قرار داد و شرکت نکرد.

«عین الله تاجیک» دبیر حزب ندای ایرانیان گلستان وچهره شناخته شده سیاسی است که به نظر می رسد ببه نفعدیگر فرهنگی گلستانی و عضوشورای مرکزی حزب ندای ایرانیان شعبه استان  ومسئول کمیته بانوان حزب ندای ایرانیان که در ساعات اولیه نام نویسی مراجعه کرده بود انصراف داده باشد.

Tashi

«قربان طاشی» رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گلستان، عضو شورای شش نفره اصلاح  طلبان گلستان و رئیس اتحادیه انجمن اسلامی استان که همراه باعضو شورای مرکزی اتحادیه و دبیرخانه کشاورز استان، برای نام نویسی در فرمانداری گرگان حاضر شد، به نظر می رسد او نیز در ادامه فعالیت های تشکیلاتی و تاکید بر رای آوری گزینه حزب خود از کاندیداتوری انصراف داده است.

mazandarani

«محمدرضا مازندرانی» مسئول حراست دانشگاه فرهنگیان گلستان و رئیس مجمع فرهنگیان ایران  اسلامی گلستان دیگر گزینه فرهنگیان  اصلاح طلب در مرکز استان بود که نام وی برای حضور در انتخابات مطرح شده بود .

به نظر می رسید؛ مازندرانی برای انتخابات گزینه بهتری باشد اما با توجه به تحرکات پرشور دبیر مجمع  در حدود یک سال گذشته، "شهریاری" گزینه نهایی مجمع فرهنگیان ایرانی اسلامی گلستان معرفی شد.

karimi

«محمد رضا کریمی» مسئول گزینش آموزش و پرورش استان گلستان، عضو شورای شش نفره  اصلاح طلبان گلستان و مرد در سایه اصلاح طلبان فرهنگی که بعنوان یکی ازگزینه ها تا روزهای آخر مطرح بود .

وی حتی در ساعات پایانی نام نویسی در فرمانداری گرگان حضور پیدا کرد اما به گفته خودش قصدی برای کاندیداتوری نداشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار