مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان گلستان:

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: کلزاکارانی که بذر از مراکز مجاز سازمان جهادکشاورزی دریافت کردند می‌توانند بیمه نامه خود را رایگان دریافت کنند.

کلزاکاران گلستان، بیمه نامه رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش گلستان24، محمدرضا عباسی اظهار کرد: تمام کلزاکاران استان گلستان که بذر خود را از مراکز مجاز سازمان جهادکشاورزی دریافت کردند می‌توانند به نزدیک‌ترین دفاتر بیمه‌گذار در شهرستان‌ها و یا دهستان‌ها مراجعه کرده و بیمه‌نامه خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

وی درخصوص بیمه محصولات کشاورزی تصریح کرد: بیمه به محصولات کشاورزی از جمله پنبه، سویا، ذرت و برنج تعلق می‌گیرد به شرط آنکه کشاورزان در مزارع خودشان از آب چاه استفاده نکنند درغیر اینصورت شامل بیمه نخواهند شد.

 

* هزینه‌هایی که در راستای صدور بیمه‌نامه از کشاورزان دریافت شد بعد از صدور بیمه‌نامه پرداخت می‌شود

مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: تمام کلزاکاران گلستانی که متحمل خسارت شدند و یا حتی خسارتی به مزارع آنها وارد نشده است و بیمه‌نامه برای آنها صادر نشده است می‌توانند به دفاتر خدمات بیمه‌ای مراجعه کرده و بیمه‌نامه برایشان به صورت رایگان صادر شود.

عباسی از پرداخت هزینه‌های دریافت شده از کشاورزان خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه‌های اندکی که در راستای صدور بیمه‌نامه از کشاورزان دریافت کردیم بعد از صدور بیمه‌نامه به آنها پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی اذعان کرد: عواملی که تحت پوشش بیمه‌ای این نهاد قرار دارد عوامل طبیعی شامل سرمازدگی، ریزش دانه‌ها، تگرگ، یخبندان و حمله پرندگان است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار