معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان:

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با بیان این مطلب که قیمت خرید تضمینی پنبه و سه محصول دیگر از خانواده دانه های روغنی در گلستان اعلام شده است؛ از کشاورزان درخواست کرد برای انعقاد قرارداد و دریافت بذور و کود و تسهیلات بانکی به شهرستانها و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

قیمت خرید تضمینی چهار محصول دانه های روغنی در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان24، "سهراب سهرابی" معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این خبر گفت: یکی مهمترین راهکارهای پایداری تولید و کاهش خسارات آفات، بیماری های و علف های هرز و افزایش حاصلخیزی خاک و حفظ منابع آب و خاک رعایت الگوی کشت مناسب در استان گلستان است.

وی افزود: به منظور حمایت از کشاورزان، دولت با افزایش ده درصدی قیمت پنبه و دانه های روغنی و تدارک کافی نهاده های تولید خصوصا بذور اصلاح شده، کودهای شیمیایی، تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات خرید ماشین آلات و ادوات دنباله بند برنامه خوداتکایی روغن و کنجاله و پنبه مورد نیاز کشور را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آغاز کرده است.

"سهرابی" در پاسخ به این سوال که در سال زراعی جدید قیمت خرید تضمینی محصولات دانه های روغنی چه میزان است، تصریح کرد: قیمت تضمینی پنبه و دانه های روغنی در سال زراعی 96-95 در خرید محصول پنبه(وش) 31964 ریال ، دانه سویا 24694 ریال ، دانه آفتابگردان 26644 ریال و دانه کلزا 27830 ریال تعیین شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان خاطر نشان کرد: کشاورزان گلستانی برای انعقاد قرارداد و دریافت بذور و کود و تسهیلات بانکی به شهرستانها و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار