فرماندار گرگان گفت : قرار است نمایشگاه در مرکز استان از 10اسفند لغایت 16 اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی گلستان شروع به فعالیت نماید.

نمایشگاه بهاره در مرکز استان از ۱۰اسفندتا ۱۶ اسفند ماه

به گزارش گلستان 24، یحیی خاکی فرماندار مرکز استان در جلسه تنظیم بازار و ساماندهی دستفروشان شهرستان گرگان گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که مردم بتوانند به بهترین صورت مایحتاج خود را تهیه و مشکلی نداشته باشند .

وی زمان پیش رو تا سال جدید را یک فرصت یاد کرد و بیان داشت: باید این زمان باقیمانده تا سال جدید را مغتنم شمرده و خدمات را بهینه ارائه نماییم تا هم مردم شهرستان و هم مسافرین خوشنودی قابل ملاحظه ای داشته باشند .

یحیی خاکی افزود: اداراتی که در تهیه میوه شب عید دخیل هستند سعی کنند مکانهای مورد نظر را در سطح شهرستان مشخص و اطلاع رسانی نیز صورت پذیرد .

فرماندار بر لزوم رعایت بهداشت و سلامت در بازارهای هفتگی شهرستان بخصوص چهارشنبه بازار تأکید و بیان داشت: تیمی با هماهنگی مرکز بهداشت و دستگاه های عضو ستاد تسهیلات نوروزی جهت بازدید بیشتر از مراکز فروش تشکیل و کنترل بر فروشندگان داشته باشند بطوری که مردم احساس کنند این گشت زنی ها وجود دارد، که این کار باعث مراقبت بیشتر بازارمی گردد.

وی در خصوص کنترل دستفروشان در سطح شهرستان گفت:شهرداری گرگان با نیروی انتظامی با یک تعامل جدی کار کنترل و نظارت دشتفروشان را نظارت و با فعالترکردن گشت های خود با برخورد نرم ،فروشندگان را به سمت مکانهایی که برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است هدایت نمایند.

فرماندار آماده باش دستگاه ها را درایام نوروز از ضروریات اجتناب ناپذیر ذکر کرد و افزایش گشت زنی ها توسط نیروی انتظامی در شهرستان را خواستار شد .

لازم بذکر است در این جلسه برعرضه اقلام مصرفی در نمایشگاه بهاره نیز تأکید شد و قرار است نمایشگاه در مرکز استان از ۱۰اسفند لغایت ۱۶ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی گلستان شروع به فعالیت نماید.

انتهای پیام/کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار