مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی گلستان:

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان گفت: اتباع خارجی در استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

اتباع خارجی در استان گلستان تحت پوشش بیمه قرار می‎گیرند

به گزارش گلستان24،​ مهدی دهرویه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت برای اتباع خارجی در استان اظهار داشت: بیش از  11هزار افاغنه دارای کارت آمایش در استان گلستان می‌توانند با مراجعه به مراکز بیمه سلامت استان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

اتباع خارجی در استان گلستان

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان تاکید کرد: با توافق وزارت کشور با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و وزارت بهداشت، قرار شد اتباع تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

دهرویه افزود: در این طرح اتباع می‌توانند با استفاده از این دفترچه‌ها از خدمات بیمارستانی و 90 درصد تخفیفات درمانی استفاده کنند.

مدیرکل اتباع  و مهاجرین خارجی استان گلستان تاکید کرد: در این طرح 3 گروه افراد عادی، افراد دارای بیماری‎های خاص و اقشار آسیب‌پذیر را مشمول می‌شود که می‎توانند به مراکز بیمه سلامت استان مراجعه کنند.

دهرویه افزود: در این طرح افراد گروه دوم و سوم به صورت رایگان از بیمه برخوردار می‎شوند و افراد گروه نخست تعرفه عادی را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان گلستان گفت: این طرح مدتی است در استان در حال اجراست اما استقبال خوبی تاکنون انجام نشده که برای حمایت از اتباع این طرح اجرا می‌شود و امیدوارم با استقبال اتباع بتوانیم خدمات بهتری به آنها بدهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شرط تداوم این طرح‌ها با استقبال اتباع خارجی مواجه می‌شود، امیدواریم با شرکت حداکثری آنان بتوانیم شاهد جذب بیشتر کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی باشیم.

دهرویه اظهار کرد: بیماران خاص و اقشار آسیب‌پذیر را به صورت رایگان و افراد عادی را با پرداخت سرانه حدود 194 هزار تومان زیرپوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار