مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ۲۶ برنامه استانی و ۱۴۴ برنامه در شهرستان‎های استان گلستان در طول هفته کار و کارگر برگزار خواهیم کرد.

۱۷۰ برنامه در هفته‎کار و کارگر در استان گلستان اجرا می‎شود

سعید مازندرانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار داشت: از 5 تا 11 اردیبهشت ماه به منظور تجلیل از مقام کارگران هفته‎ گرامیداشت کار و کارگر برگزار می‎شود.

به گزارش گلستان24، وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی بهترین ایده در خصوص اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، حضور در واحد‎های کارگری و دیدار با استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان از جمله برنامه‎هایی است که در این ایام خواهیم داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: دیدار و سرکشی از خانواده معزز شهدا، عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، برپایی پایگاه سنجش سلامت کارگران، غربالگری سلامت، افتتاح شرکت تعاونی توسعه روستایی چشمه‎زار گلستان، حضور در میادین نماز جمعه و سخنرانی در مصلی‎های استان از دیگر برنامه‎های ما در طول هفته کار و کار گر است.

مازندرانی با بیان اینکه 26 برنامه استانی و 144 برنامه در شهرستان‎های استان در طول هفته کار و کارگر برگزار خواهیم کرد، افزود: تلاش کردیم این برنامه‎ها درون‌زا باشد و از طریق خود نهادهای کارگری تبیین شده باشد.

مراسم تجلیل از کارگران نمونه برگزار می‌شود

وی در طول هفته کار و کارگر نمایندگانی از جامعه کارگری استان گلستان با ریاست جمهور دیدار خواهند داشت، یادآور شد: نشست علمی با حضور نخبگان استان، معرفی برترین‎های اسطوره‎های جامعه کار و تلاش، بازدید و سرکشی از کارگاه‎های موفق از جمله برنامه‎هایی است که در طول هفته کار و کارگر خواهیم داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه برگزاری همایش متمرکز گرامیداشت هفته‎ کار و کارگر و تقدیر از برترین‎های جامعه کار و تلاش استان را در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه خواهیم داشت، افزود: آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از نمونه‎های کار و تلاش شهرستان در روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار می‎شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معزز شهدا و افتتاح دفتر بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون را در طول هفته کار و کارگر در استان گلستان خواهیم داشت.

رفع معضل بیکاری اولویت دولت در سال جاری

مازندرانی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"نامگذاری شده، افزود: در سال گذشته نیز در شعار سال اقتصاد مقاومتی را داشتیم، دولت عزم خود را جذب کرده که بتواند به موضوع اشتغال و حل رفع معضل بیکاری بپردازد.

وی با بیان اینکه اشتغال یک معضل جهانی است، گفت: در تلاش هستیم که فعالیت‎های ویژه‎ای را امسال در راستای ایجاد اشتغال دنبال کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه حفظ و صیانت از اشتغال موجود یکی از وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و فعالیت‎های ویژه‎ای در هفته‎ کار و کارگر در این خصوص دنبال می‎شود.

مازندرانی تاکید کرد: از 5 تا 11 اردیبهشت ماه برنامه‎های ویژه‎ای برای تکریم از کار و کارگر دنبال می‎کنیم.

کارگران در جنگ‎ اقتصادی کشور پیشرو بودند

وی با بیان اینکه کارگران نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشتند، افزود: کارگران در جنگ‎ اقتصادی کشور نیز پیشرو بودند و همواره با تلاش در صحنه حضور داشتند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: یکی از میادینی که باید اقتدار خود را نشان دهیم و کارگران می‎توانند در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و اقتدار کشور کمک کنند حضور در پای صندوق‎های رای است.

مازندرانی با بیان اینکه با استفاده از همه ظرفیت‎های موجود برنامه‎هایی را در طول هفته کار و کارگر در استان گلستان دنبال می‎کنیم، افزود: در طول هفته کار و کارگر از همه ظرفیت‎ها کارگری و کارفرمایی استفاده کردیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار