اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان در ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان رتبه اول را کسب نمود.

کسب رتبه اول اداره گرگان در ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان

به گزارش گلستان24، موسی بی باک رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان به خبرنگاران گفت: در ارزیابی عملکرد تیم بازرسی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان از واحدهای تابعه، اداره شهرستان گرگان در 80 درصد آیتم ها رتبه یک و 20 درصد دیگر رتبه دوم را کسب نمود که در ارزیابی کلی رتبه نخست را در بین ادارات استان را از آن خود کرد.

بی باک افزود: خدمت به مردم به ویژه جامعه کار و تولید ،مدال افتخار ماست و بر همین اساس تلاش بنده و همکارانم در راستای خدمت به مردم شریف بیش از پیش ادامه خواهد داشت و همت میکنیم تا بتوانیم در این امر خطیر پیشگام باشیم.

گفتنی است مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با صدور تقدیرنامه های جدا گانه از زحمات و تلاشهای بی دریغ موسی بی باک رییس اداره گرگان و کارکنان این اداره تقدیر و تشکر نمود.

در این تقدیرنامه ها آمده است:

آوازه تلاش انسان های خدوم همواره مورد تقدیر و تشکر است و خدمت به خلق از الطاف بیشمار باریتعالی است که بندگان توفیق آن را دارند. بی تردید توجه به راهبردها و سیاستگذاری ها در حوزه ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و دستیابی به اهداف سازمانی و برنامه های دستاوردمحور وزارت متبوعدر سایه تلاش و همکاری و جدیت همکاران محترم قابل حصول می باشد.

لذا از زحمات و تلاشهای بی دریغ شما در راستای تحقق برنامه های سازمانی استان تقدیر میگردد. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سعید مازندرانی

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار