یادداشت//

دوقطبی کردن فضایی خدماتی شهر گرگان به دو طیف موافقان و مخالفان شهردار و نگاه سیاسی به عملکرد حسین صادقلو مشکلات شهری گرگان را دو چندان می کند.

حمایت های غیر اصولی از شهردار گرگان فضای خدماتی شهر را متشنج می کند

به گزارش گلستان 24؛ مدتی است که افرادی در شبکه های مجازی به دنبال حمایت بی چون و چرا از شهردار گرگان هستند که این مسئله باعث شده فضایی دوقطبی در بین شهروندان گرگانی حاکم شود.

در حال حاضر شهردار گرگان به واسطه عملیات های عمرانی که در سطح شهر انجام داده مورد توجه قرار گرفته است،ولی حمایت های بی حد حصر بعضی از افراد نسبت به وی کم کم در جاده انحراف قرار گرفته است.

 درست است که حسین صادقلو کاری های خوبی برای پیشرفت و ابادانی شهر انجام داده است اما در کنار این ابادانی ها نیز به مشکلاتی که مردم با آن در کوچه و پس کوچه های شهر درگیر بوده اند نیز بی تفاوت بوده است.

به علت این بی تفاوتی ها  شهروندان  گرگانی علاوه بر تشکر و قدرانی از شهرداری برای تکمیل پروژه های عمرانی از وی انتقاد  هم می کنند که این نشان دهند توجه به اصل دموکراسی در شهر گرگان می باشد و کسی هم نمی تواند به این حمایت ها و انتقاد ها انگ افراطی بودن بزند.

با این تفاصیل اگر حامیان اقای شهردار نمی توانند این انتقاد های مردم را هم ببینند معلوم می شود که نگاهشان به این مسئله سیاسی است نه مشکلات مردم زیرا که در حال حاضر مردم مشکلاتی دارند که این گروه ها و افراد با اطلاع از این مشکلات  به آن نمی پردازند و به راحتی از کنار آن رد می شوند.

شهروندان گرگانی در همه حال از پروژه های عمرانی که به نفع مردم باشد حمایت می کنند و همچنین از شهردرای گرگان به واسطه تلاش های چند ساله  اش نیز حمایت می کنند ولی افرادی که این مسائل را سیاسی  و متشنج کرده اند باید بدانند که سیاسی کردن فضای خدماتی شهر گرگان نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه به مشکلات شهر نیز می افزاید.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار