دبیر ائتلاف خدمت آبادانی استان گلستان از معرفی کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف در استان خبر داد.

کاندیداهای مورد حمایت ائتلاف خدمت آبادانی گلستان معرفی شدند+اسامی

به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی عصر امروز ضمن تبریک ولادت حضرت بقیه‎الله الاعظم (عج) در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای استان گلستان که مورد حمایت ائتلاف خدمت وآبادانی برای انتخاب اصلح به مردم معرفی شده است.

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی

وی تصریح کرد: مردم استان گلستان می‎توانند به معتمدین خود اعتماد کنند و به لیست این اتئلاف بزرگ در 29 اردیبهشت جاری پای صندوق انتخابات رای دهند.

کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف در گرگان رمضانعلی جعفری، علیرضا چورلی، علی مومنی، عبدالجواد عموزاد خلیلی، حمیدرضا سعادتی‎فر و قنبرعلی ارمغان هستند.

در شهرستان گنبدکاووس نیز نبی‎الله اخوندی، رسول پایدار، پرویز ناصری، ناصربارانی، حسام محمدی و محمدرضا داورزنی کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف هستند این ائتلاف از المیرا جمشیدی نیز حمایت می‎کند.

یاسر رخشان، اکبر فندرسکی، نعیم صادقی، حسین سعیدی‌راد، منصور خسروی، حسین زنگانه، حسین زرگری از کاندیداهای مورد حمایت در شهرستان علی‌آبادکتول معرفی شدند در شهرستان آق‎قلا نیز انه محمد دلیجه، یوسف امانزاده، قربانگلدی صحنه، یوسف فامیلی و عبدالحلیل ماهری از کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف هستند.

در شهر انبارالوم نیز پنج کاندیدا به نام‎های حبیب‌الله اکوشی، حاج عباس چاری، حیدربامدادی، صمدآخوند دهشت و حبیب‌الله چاری مورد حمایت ائتلاف قرار گرفتند و در شهرهای فاضل‎آباد و خان‎ببین انتخاب را به مردم واگذار کردیم.

عباس جهانتیغ، عبدالرضا سوسرا، سید محمود موسوی از آزادشهر مورد حمایت ائتلاف قرار دارند و دو نفر بعدی از میان کاندیدای ولایت مدار انتخاب با مردم قرار دادیم در سیمین‎شهر نیز یحیی دریایلقی، محمد خواجه و یحیی کم جزو این ائتلاف قرار گرفتند و دو نفر بعدی از میان کاندیدای ولایت‌مدار نیز انتخاب با مردم قرار داده شده است.

در شهر سرخنکلاته کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف یحیی تاجیک، حسن گرزین، محمدرضا باقری، فاطمه نوری و رضا کریم هستند در شهرستان مینودشت نیز سیدحسن حسینی، کریم وزیری، عبدالحسین کرامت‎لو و محمد کرامتلو مورد حمایت این ائتلاف است.

کاندیداهای مورد حمایت ائتلاف خدمت آبادانی گلستان در گالیکش علی‎رضا شیخ، زهرا رنگرز، علی‎اصغر خسروی، الله‎یار خسروی و حسین قربانی هستند در کلاله فراغی و مراوه‎تپه نیز انتخاب به عهده مردم گذاشته شده است.

در شهرستان کردکوی کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف سیدمحمود حسینی، رسول فیروزیان، فرشته ترک و سیدجمال حسینی هستند؛ در شهر دلند نیز دو کاندیدا به نام‎های حسین فاروغی و غلامرضا شهرکی مورد حمایت ائتلاف هستند انتخاب سه کاندیدای دیگر به عهده مردم گذاشته شده است.

عبدالغفور درخشان و عبدالخلیل قلیچ‎نیازی از کاندیداهای مورد حمایت ائتلاف خدمت و آبادانی گلستان از شهرستان گمیشان هستند و یوسف محمدی، مجتبی ریاحی، سیدمهدی میرکریمی، حسین علیانی و جمشید کردی جرو کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف در شهرستان بندرگز معرفی شدند.

در شهر جلین نیز علی‌اکبر عرب، احمد ایزد، اصغر فرشید نیا و اصغر تازیکه مورد حمایت این ائتلاف بزرگ هستند در شهرستان کلاله نیز محمد محمدزاده، محمد داورزنی، عبدالرحیم قلیشلی، فریدون خالی‌پور و الله نظر مرتضویان جزو کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف معرفی شدند.

هانی فرامرزی، روح‎الله وزیری، قربانعلی فرامرزی و رضا حدادی از دوزین جزو کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف هستند در نوکنده نیز آرمین خالصی، عباسعلی شهاب، سیدفاضل مصطفوی و یوسف شربتی در این ائتلاف بزرگ قرار گرفتند.

در شهرستان بندرترکمن نیز تایماز ایری، قزل عبدالله میرابی رشید، تاج محمد کم و رحمت خواجه مورد حمایت ائتلاف خدمت آبادانی استان گلستان قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار