در هشتیمن همایش جوان و انتظار که با حضور روح‎الله شریفی نخبه برتر علمی کشور برگزار شد، 13 جوان موفق شهرستان کردکوی در حوزه تحصیل، تهذیب، ورزش و شعار سال معرفی و تجلیل شدند.

13 جوان موفق شهرستان کردکوی معرفی و تجلیل شدند + تصویر

هشتیمن همایش جوان و انتظار امشب با حضور روح‎الله شریفی نخبه برتر علمی کشور با 279 اختراع، فرماندار کردکوی، جمعی از مدیران ادارات و مردم در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، این همایش که به همت مجمع شباب‎المومنین شهرستان کردکوی برگزار شده است جوانان موفق شهرستان کردکوی در حوزه‎های تحصیل، تهذیب و ورزش و براساس شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده است، معرفی و تجلیل شده‎اند.

براساس ارزیابی داوران همایش در بخش شعار سال 1396 که توسط مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید» نامگذاری شده است حبیب‎الله کیاء، صنم صادق‎پور و مظفر رحیمی به‎عنوان سه کارآفرین برتر شهرستان کردکوی در سه ره سنی مشخص شده، معرفی و تجلیل شدند.

همچنین علاوه‎بر بخش شعار سال جوانان موفق شهرستان در سه بخش تحصیل، تهذیب و ورزش نیز معرفی و تجلیل شدند که در بخش فرهنگی همایش جوان و انتظار ثنا گودرزی و احمد کبیری به‎عنوان سه جوان موفق و برتر شهرستان کردکوی شناخته شدند.

یکی دیگر از جوانان برتر بخش فرهنگی همایش جوان و انتظار با همه جوانان متفاوت‎تر و ویژه‎تر بود، او کسی نبود جز شهید جاویدالاثر ابراهیم درزی که با تقدیم جان شیرین خود در راه اسلام و وطن نه تنها در زمره جوانان موفق ایران قرار گرفت بلکه برای همیشه نام و یادش ماندگار شد.

در بخش ورزش حمیدرضا کیاء به‎عنوان جوان موفق شهرستان کردکوی در رده سنی 11 الی 18 سال معرفی و تجلیل شد همچنین فاطمه تیموری به‎عنوان جوان موفق ورزشی در رده سنی 19 الی 24 سال و محمد مهدیان به‎عنوان جوان موفق شهرستان در رده سنی 25 الی 30 سال مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش علمی همایش نیز هانیه بنی‎فاطمی تنها فرد منتخب در رده سنی 11 الی 18 بود، همچنین فهیمه‎روشن‎بین، سید مرتضی بنی‎هاشمی و سیده زهرا عقیلی‎نسب به‎عنوان سه جوان برتر کردکوی در حوزه علمی و در رده سنی 25 الی 30 سال انتخاب شدند و رده سنی 19 الی 24 سال بخش علمی جوان منتخب نداشت.

گفتنی است؛ در این همایش از علی غریب نفر برتر مسابقه زمانی برای خندیدن نیز تجلیل شد.

قابل ذکر است؛ شعرخوانی حمید محمدی شاعر خوش‎ذوق اهل ساری و اجرای طنز گروه شادمانه غوغا، قرائت عهدنامه توسط جوانان موفق شهرستان از جمله دیگر برنامه‎های این همایش بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار