حجت الاسلام و المسلمین هادی ارغوانی فر:

یا باید در جبهه یزید باشیم و یا جبهه امام حسین را انتخاب کنیم. نمی شود هم با امام حسین بود و هم از یزید امان نامه گرفت!

نمی شود هم با امام حسین(ع) بود هم با یزید/ از داخل کشور بویی به مشام دشمن رسیده است

حجت الاسلام و المسلمین هادی ارغوانی فر، مدیر فرهنگی امام زاده عبدالله گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که "باید دشمن شناسی داشته باشیم"، اظهار داشت: اول باید بدانیم که آمریکا دشمن ماست. خیلی ها به این موضوع یقین ندارند. امروز سه راه نفوذ مهم برای دشمن وجود دارد. راه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که دشمن سعی دارد از این سه طریق پرچم اسلام را در ایران پایین بکشد.

 وی تصریح کرد: در عرصه سیاسی مسئولین کشور باید بسیار آگاه و هوشیار باشند. امروز گروهی معتقدند که باید با دشمن رابطه برقرار کنیم. آن ها به خنده ها، حرکات و سخنان دشمن هیچ توجهی نمی کنند. همچنین باید مراقب تغییر تاکتیک های دشمن باشیم. چه شده است که دشمنی که تا دیروز در خلیج فارس هواپیماهای ما را هدف قرار می داد ، امروز قصد دارد با ما ارتباط برقرار کند؟ آن ها در ایرانِ امروز چه دیده اند و چه بویی به مشامشان رسیده است؟ مسئولین حواسشان باشد.

 

هادی ارغوانی فر نفوذ

 

حجت الاسلام ارغوانی فر ادامه داد: امام (ره) می فرماید اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و از همه گلدسته های آن صدای اذان به گوش برسد باز هم آمریکا دشمن ماست. ما باید یک جبهه را انتخاب کنیم. یا باید در جبهه یزید باشیم و یا جبهه امام حسین را انتخاب کنیم. نمی شود هم با امام حسین بود و هم از یزید امان نامه گرفت!

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری کلید راهبردی اقتصادی را اقتصاد مقاومتی می دانند، بیان داشت: ایشان معتقدند که باید به نیروی درون اتکا کرده و از داخل اقتصاد را درست کنیم. اما امروز می بینیم که دروازه های کشورمان به روی اقتصاد آمریکا و اروپا باز شده است. تجربه نشان داده است هرگاه دست جلوی دشمن دراز کنیم و از او چیزی بخواهیم، بدون شک دست خالی بر می گردیم.

 

هادی ارغوانی فر نفوذ

 

حجت الاسلام ارغوانی فر تاکید کرد: در عرصه فرهنگی هم باید بسیار مراقب باشیم. در این عرصه از همه جهات زیر تیر و ترکش دشمن قرار گرفته ایم. یکی از موضوعاتی که اخیرا در این عرصه اتفاق افتاد، ورود مک دونالد و کی اف سی در ایران بود،  که همه مواد و کارکنان آن از اروپا و غرب وارد کشور می شود.

مدیر فرهنگی امام زاده عبدالله(ع) افزود: جوانان ما امروز در لباس پوشیدن، غذا خوردن، برخورد ها ، حرف زدن و خیلی موارد دیگر، از ماهواره ها و فیلم های هالیوودی تقلید می کنند. اما نمی دانند این چه ضرری برای آن ها دارد و فقط این رفتارها را تقلید می کنند. پیامبر اسلام (ص) فرمودند : « وَ لاتَتَشَبَّهوُا بِالْکُفّار ، مَنْ تَشَبَّهَ بِقَوْمٍ فَهُوَ مِنْهُمْ » هر که خود را شبیه قومی کند او از آن هاست و با آن ها محشور خواهد شد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار