مدیرکل دفتر روستایی استانداری گلستان:

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های استان گلستان در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در روستاها با تکیه بر مشاغل بومی با سود هشت درصد است.

پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های گلستان با سود 8 درصد/ برگزاری50 جشنواره «فرهنگ و اقتصاد روستا» در روستاهای گلستان

به گزارش گلستان 24، علی نصیبی اظهار کرد: در فروردین‌ماه سال 1396 با اقدام جهادی که صورت گرفت 50 جشنواره «فرهنگ و اقتصاد روستا» در روستاهای استان گلستان برگزار شد.

تسهیلات به دهیاری‌های گلستان

وی تصریح کرد: با اقدام جهادی که در فروردین ماه جاری رخ داد 50 جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا با تاکید استاندار گلستان و همکاری بخشداران، فرمانداران و دهیاران روستا در روستاهای استان گلستان برگزار شد.

نصیبی یادآور شد: در جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا، روستاییان استان گلستان ظرفیت اقتصادی روستاها را معرفی کردند و در قالب غرفه‌های مختلف در اختیار گردشگران و مسافران قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در خصوص ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار در استان گلستان ابراز کرد: در قالب این کارگروه سهم هر یک از دستگاه‌ها و ادارات مشخص شده است.

نصیبی خاطرنشان کرد: در راستای تامین اشتغال در روستاهای گلستان سال گذشته 6 هزار و 118 نفر تعهد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در روستاهای مختلف بود که خوشبختانه بخش اول آن محقق شد.

وی با بیان اینکه یکی از بسته‌های حمایتی مجموعه اداره کل امور روستایی و شورای استانداری پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های استان گلستان است، اذعان کرد: پرداخت تسهیلات به دهیاری‌های استان گلستان در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در روستاها با تکیه بر مشاغل بومی با سود هشت درصد است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: خوشبختانه استان گلستان از لحاظ پرونده‌هایی که مصوب شود در کارگروه ملی وام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تاکنون رتبه سوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

نصیبی ابراز کرد: از دهیاری‌های مختلف استان گلستان و شرکت‌های تعاونی دهیاری در صورتی که در حوزه اقتصاد و اشتغال روستایی باشند، حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار