انتظارات مردم از منتخبین شواری شهر و شهرداری ؛

در حال حاضر مشکلات و مسائل زیادی گریبان گیر شهر گرگان می باشد، که منتخبین مردم در شورای شهر باید نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.

پایبندی به شعار های انتخاباتی/رسیدگی مداوم به معظلات خدمات شهری

به گزارش گلستان 24،سر انجام بعد از برگزاری انتخاباتی  پر شکوه و رقابت تنگاتنگ نامزد ها با یکدیگر چه در فضای انتخابات ریاست جمهوری و چه شورا های شهر افرادی با سلایق و دیدگاه های مختلف انتخاب شدند تا بتوانند با تلاش خود مشکلات مردم را مدیریت و حل کنند.

فضای انتخاباتی که در شهر گرگان حاکم بود رقابت بین سه جبهه متفاوت به نام حامیان شهردار،لیست امید اصلاح طلبان و مستقلین بود که در نهایت تمامی افراد لیست حامیان شهردار پیروز این انتخابات شدند.

با پیروزی این گروه دست شهردار و شهرداری برای انجام کار های گسترده بسیار باز است چرا که این افراد در شورای شهر از نظرات شهردار حمایت خواهند کرد به این صورت هیچ مانعی برای  نحوه مدیریت آقای صادقلو درسطح شهر  نخواهد بود.

شهر گرگان که مرکز استان گلستان است،یک مرکز استان نوپا محسوب می شود چرا که بعد از جدا شدن این منطقه از استان مازندران و تشکیل استانی جدید، هنوز زیرساخت های شهری و خدماتی لازم را به طور کامل ندارد.

مسئله ای  که در این زمان نیاز حیاتی گرگان محسوب می شود حل کردن مشکل ترافیک راسته خیابان ترمینال تا بلوار نهار خوران است،ترافیکی که به واسطه ی کوچک بودن عرض این خیابان و تجاری بودن این منطقه رخ داده است.

فضاهای اداری هم در این منطقه وجود دارد که اگر به سایت اداری در خارج از شهر منتقل شود تا حدودی می تواند نسبت به افزایش این ترافیک بکاهد.

نوسازی ناوگان اتوبوس رانی شهری باید در اولویت های شورای جدید وشهرداری باشد زیرا که اتوبوس ها فعلی به شدت فضای شهر را آلوده کرده اند و ممکن است در آینده ای نه چندان دور وضعیت هوای شهر را به نقطه قرمز برسانند.

توجه به وضعیت حاشیه و نقاطی غیر از شمال شهر هم باید در دستور کار مسئولین جدید مدیریت و نظارت شهری قرار بگیرد، چرا که ممکن است فضای شهر به دوقطب فقیر و غنی تبدیل شود.

البته در گزارش های که شهرداری در رابطه با تغیرات فضای خدماتی شهر در آینده داده است می شود گفت که این مسائل حل خواهند شد ولی باید دید کارها در عمل چگونه پیش می رود و آقای صادقلو همانند گذشته به قول های خود عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار