سرپرست بسیج دانشجویی سما گرگان:

سرپرست بسیج دانشجویی آموزشکده سما آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: ولایتی بدون باند بازی‎های فامیلی و لابی‎گری‎های حزبی شروع به چینشی انقلابی کرد و دغدغه‎اش رساندن رتبه آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی به همان مطلوب مقام معظم رهبری است.

چینش انقلابی بدون باند بازی‎های فامیلی و حزبی در دانشگاه آزاد مسرت‎بخش است/ ردیف بودجه فرهنگی را به‌بهانه صرفه‌جویی توقیف کردند

به گزارش گلستان 24، امیرمحمد شاد اظهار کرد: «ولایتی» برخلاف «میرزاده» و حامیانش به فکر علم، فرهنگ و وضعیت معیشت دانشجویان است و برنامه‎های حیرت‌آوری را در تاریخ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حرکتی انقلابی پیاده کرده است.

امیرمحمد شاد

وی اقدامات انقلابی «ولایتی» در بررسی و برخورد با تخلفات مالی در دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار مسرت‎بخش توصیف و تصریح کرد: وی بدون باند بازی‎های فامیلی و لابی‎گری‎های حزبی شروع به چینشی انقلابی کردند و دغدغه ایشان رساندن رتبه آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی به همان مطلوب مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» است.

سرپرست بسیج دانشجویی آموزشکده سما آزاد اسلامی واحد گرگان افزود: زمانی که «ولایتی» میزان نقدینگی دانشگاه را با رقمی باور نکردنی اعلام کردند، ذهن ما درگیر شیطنت‎های مالی مسوولانی شد که به اسم صرفه‎جویی و به دنبال میزان نقدینگی کم و با نظر به تأمین حقوق اساتید و کارمندان دست به بستن و توقیف ردیف بودجه فرهنگی زدند که در نتیجه آن لغو تمامی برنامه‎های فرهنگی آموزشکده و بسیج دانشجویی بود، برنامه‎های کلانی چون راهیان‎نور، آموزش مبانی اسلامی با عنوان «طرح ولایت» و هر برنامه‎ای که نیاز به حمایت مالی از سوی آموزشکده را داشت.

شاد با بیان اینکه در این به اصطلاح صرفه‎جویی‎ها به دیگر حقوق دانشجویان توجهی نشده است، ابراز کرد: در این راستا تمام دانشجویان از خدمات سلف غذاخوری محروم هستند و می‎گویند با این وضعیت ما به دنبال ادغام آموزشکده با دانشگاه واحد هستیم که باز از طرفی فسادهای مالی دیده می‎شود که حتی در تلاش هستند خبری به جایی درز نکند که خدایی نکرده منافع‎شان در خطر نیفتد.

وی گفت: عده‎ای در این گیرو دار تغییر و تحولات نگران هستند که جایگاه‎شان سست نشود ولی به حمدالله طیف میرزاده‎ها با وجود نیروهای این انقلاب که در استفاده از شهریه دانشجویان به صورت حلال و در راه هموارسازی آموزش آنها وسواس دارند، مشخص می‎شوند.

سرپرست بسیج دانشجویی آموزشکده سما آزاد اسلامی واحد گرگان بیان کرد: حال با توجه به تغییر کامل رویکر آموزشی در سازمان سما و با عنایت به روند در حال پیشرفت در این مجموعه، ما همچنان در انتظار این تغییر و تحولات انقلابی و بنیادین در سطح واحدها به همت جناب دکتر نوریان هستیم.

شاد از جمله مهمترین برنامه‎های «ولایتی» را بررسی میزان نقدینگی و حساب، کتاب‎های بر هم ریخته مالی دانشگاه عنوان کرد و گفت: از نظر ما این اقدام بسیار مسرت‌بخش بوده و آن را حمایت می‎کنیم همچنین در راستای کمک به ایشان در رسیدن کامل به این اهداف در واحدها هرگونه تخلفات مالی را در این مجموعه به نظرشان می‎رسانیم.

وی ابراز امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر توصیه‎های امام خمینی (ره) و سخنان راهبردی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» انقلابی‎ترین روند را در راستای تولید محتوا و پیشرفت علم همچنین خودکفایی در پیش گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار