مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: روز قدس روز دفاع از دین، قرآن کریم و اسلام است و روز دفاع از تمامی مسلمانان دنیا است.

روز قدس روز دفاع از دین، قرآن و اسلام است و مختص شیعه نیست

به گزارش گلستان 24، نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی قدس یک تکلیف است و روز قدس روز دفاع از دین، اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک امر ضروری است، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن روز قدس قرار داریم که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و همه آحاد مردم در این روز شرکت خواهند کرد تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و غاصبان خواهیم زد.

*روز قدس روز مقابله دین با جریان صهیونیسم و رژیم کودک‌کش اسرائیل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز کرد: حضرت امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس فرمودند «روز قدس روز مقابله دین با جریان صهیونیسم و اسرائیل است».

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در راستای روز قدس می‌فرمایند«روز قدس روز مقابله با صهیونیسم است و ارتباطی با یک قوم و ملتی ندارد و یک جریان صهیونیستی و یک جریان تفکر اسرائیلی است و ما با این جریان مخالفیم و با آن مقابله می‌کنیم»

وی افزود: ما با جریان تفکر اسرائیلی که از نیل تا فرات را دنبال می‌کند و تسلط خودشان را بر کشورهای اسلامی اعلام می‌کند و استقلال خود را بر دنیا دنبال می‌کند چیزی جز یک تفکر غلط قومی که صهیونیست‌ها اعلام کردند نیست.

*همه ما برای حضور نقش‌آفرین و پرپیام در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت خواهیم کرد/ شهدا بزرگ پرچمداران عرصه دفاع از دین هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از مردم خواست تا در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کنند و اذعان کرد: اگر ستیز مسلمانان نبود اسرائیل قطعا به بسیاری از نقاط دست‌اندازی می‌کرد.

ولی‌نژاد با اشاره به اینکه همه در روز قدس شرکت خواهیم کرد، یادآور شد: همه ما برای حضور نقش‌آفرین و پرپیام در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت خواهیم کرد زیرا این روز فقط مختص شیعیان نیست و همه باید در این روز باشکوه حضور گسترده‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین سالروز قوه قضاییه، همکاران ما در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به همراه کارکنان قوه‌قضاییه برای غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در آستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان خواهیم آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: شهدا بزرگ پرچمداران عرصه دفاع از دین هستند و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و هر آنچه که داریم مرهون ایثار و فداکاری شهدای عزیزمان است و جامعه ما به زنده نگه‌داشتن نام شهدا زنده است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار