حجت الاسلام ولی نژاد، در مصابه با گلستان24؛

مسلمنان هوشیار باشند که بین اهل سنت و شیعه اختلاف نیفتد زیرا اختلاف، منابع آمریکا و اسرائیل را تامین می کند.

خون آیت الله نمر پایه های حکومت آل سعود را در هم می شکند/ اختلاف در اسلام ، منابع آمریکا و اسرائیل را تامین می کند

حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، شهادت آیت الله نمر را اشتباه بزرگ و خیانت جبران ناپذیر عربستان سعودی دانست و افزود: دست آل سعود به خون مردم یمن وحجاح بیت الله الحرام آلوده است. عدم مدیریت و سو تدبیر آل سعود در حادثه منا ، پرونده قطوری از خیانت و جنایت عربستان است و شهادت شیخ نمر بر خیانت عربستان افزود و پرونده او را قطور تر نمود. مردم هجوم او به مردم  مظلوم یمن ، کشتار حجاج در سال 66 و همچنین حادثه غمبار منا را فراموش نکردند. دولت آل سعود گمان کرد با شهادت آیت الله نمر فریاد انقلابیون خاموش خواهد شد.

وی با اعتقاد به این که آل سعود با به شهادت رساندن شیخ نمر اشتباه بزرگی مرتکب شد، ادامه داد:  انقلابیون و مبارزین با این کار جان تازه ای گرفتند. اثر و ثمره خون آیت الله نمر پایه های حکومت آل سعود را در هم خواهید ریخت. مردم خوب و مسلمان عربستان ، چه شیعه و چه اهل سنت بر مظلومیت آیت الله نمر گریستند و یقینأ به  خون خواهی وی قیام خواهند کرد. زیرا او عامل وحدت، همدلی و مدافع ملت مظلوم فلسطین بود. او مدافع ملت لبنان و مخالف تجاوز اسرائیل به سرزمین فلسطینیان بود. مخالف آمریکا و نظام سلطه اش بود و عربستان سعودی خواست این فریاد آزادی خواهی و حق طلبانه را  خفه کرده و این حنجره را خاموش کند. آثار خون شهید نمر برای همیشه  زنده خواهد ماند.

 

ولی نژاد آل سعود

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: جهان اسلام باید این جنایت و خیانت را  محکوم کند که البته خیلی ها محکوم کردند. مسلمنان هوشیار باشند که بین اهل سنت و شیعه اختلاف نیفتد زیرا اختلاف، منابع آمریکا و اسرائیل را تامین می کند. مسلمانان جهان همچنین باید به ندای بزرگان دین که جهان اسلام را به وحدت و همدلی دعوت  می کنند لبیک بگویند. از آمریکا و اسرائیل بیزاری بجویند و یقین داشته باشند که آمریکا و اسرائیل منافع مسلمانان را تامین نخواهند کرد. آنها  دنبال منافع خودشان هستند و سودشان هم در اختلاف مسلمان هاست. بنابراین  به این اختلاف دامن می زنند و آتش را شعله ور می کنند.

وی افزود: مسلمانان هوشیار باشند که به ندای دشمن لبیک نگفته و دست دشمن را  بخوانند. ، امیدواریم که به زودی شاهد وحدت و همدلی در جهان اسلام و شکست استکبار جهانی باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار