مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دست‎فروشان در حریم جاده‎های استان گلستان گفت: دست‎فروشی در حریم جاده‎های استان ممنوع بوده وبا متخلفان برخورد می‎شود.

دست‎فروشان در حریم جاده‎های استان گلستان ساماندهی می‎شوند

مهدی میقانی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت خرید و فروش در حریم جاده‎های استان اظهار داشت: ماموران راهداری موظف هستند که با این پدیده  مقابله کنند و دست‌فروشی در حریم جاده‎ها با توجه به خطراتی  که دارد ممنوع است و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش گلستان 24، وی تاکید کرد: در فصل تابستان با توجه به کشاورزی بودن استان گلستان و به بار نشستن محصولات کشاورزی، مردم منطقه در حریم جاده اقدام به فروش محصولات کرده که خطرات فراوانی برای خود و دیگران ایجاد می‎کنند.

 جاده‎های استان گلستان

مدیرکل راهداری و حمل‎ونقل جاده‎ای استان گلستان افزود: رسالت قانونی راهداری حفاظت از حریم قانونی راه‎ها و حفظ جان مردم است که متاسفانه در 3  شهرستان  گرگان، کردکوی و رامیان شاهد تجمیع وسایل نقلیه در حریم راه‎ها برای خرید و فروش محصولات هستیم.

وی تاکید کرد: این جلسه با هدف بررسی راه‎های حل این مشکلات در چارچوب قانون برگزار شد تا با بررسی دقیق بتوانیم این مشکل را رفع کنیم تا ضمن ایمن شدن جاده‎ها، حافظ جان مردم و مسافران باشیم.

میقانی از مردم خواست که حتما کسب و کار خود را قانونی کنند و همان مکان‎های را که دستگاه‎های قانون‎گذار برای آنها در نظر گرفته‎اند، برای خود انتخاب کنند.

مدیر کل راهداری و حمل‎ونقل جاده‎ای استان گلستان تاکید کرد: دادستان مرکز استان همکاری لازم  برای اجرای هر چه بهتر این قانون در گرگان را اعلام کرده است.

وی اظهار کرد: ما می‎دانیم مردم مشکل معیشت و شغل دارند ولی مردم باید به این موضوعات آگاه شوند و با کمال احترام نسبت به دستفروشان حاشیه‎ راه‎ها اقدام گردد و این الزام قانونی است که باید به محل‎های مناسب انتقال دهیم.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‎ای گلستان با اشاره به وجود بیش از 5 هزار کیلومتر جاده اصل و فرعی در استان افزود: در بخش حمل و نقل اگر مدیریت نوین باشد تحول در حمل و نقل جاده‎ای خواهیم داشت و اگر به شکل سنتی پیش برود مدیریت آن سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار