معاون وزیر جهاد کشاورزی، سخنران ویژه جشنواره در گرگان

سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی تجلیل به عمل می آورد.

44 تولید کننده برتر بخش کشاورزی استان گلستان تجلیل می شوند

به گزارش گلستان24، "مختار مهاجر" رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی کاسب امین در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر " جشنواره تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی استان گلستان را برگزار خواهد کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در روز چهارشنبه ۱۵دی۹۵ در ساعت۹ صبح در کانون طاها گرگان برگزار می شود.

"مهاجر" در پاسخ به این سوال که سخنران ویژه این جشنواره در گرگان چه کسی خواهد بود، تصریح کرد: سخنران ویزه این جشنواره، "عباس کشاورز" معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در ادامه خاطر نشان کرد: در این جشنواره از 44 کشاورز برتر گلستانی با حضور مقامات استانی و شهرستانی، مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان مجلس تجلیل خواهند شد.

گفتنی است، در اولین جشنواره ملی کشاورزی ایران و سی و یکمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی که روز گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی در تهران برگزار گردید، 3 نفر از استان گلستان بعنوان نمونه ملی و یک نفر هم بعنوان پژوهشگر نمونه از مرکز تحقیقات کشاورزی استان گلستان، معرفی و تجلیل شدند.

65

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار