رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان خبر داد:

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: ۳۰ عنوان برنامه در استان گلستان به مناسبت گرامیداشت ۵ مرداد سالروز تشکیل نمازجمعه اجرا می‌شود.

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت سالروز تشکیل نمازجمعه در گلستان

به گزارش گلستان24 ​، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل عامری با گرامیداشت 5 مرداد سالروز تشکیل نمازجمعه در ایران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نخستین اقامه نمازجمعه به دستور امام خمینی (ره) در 5 مرداد به امامت آیت‌الله طالقانی اقامه شد.

وی افزود: به همین مناسبت برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که هیچ یک از آنان به صورت ابلاغی و یا کشوری نیست.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان با بیان اینکه برنامه‌های این ایام با شعار هفته‌ای در پرتو نماز جمعه اجرا می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شعار رهبر معظم انقلاب "نمازجمعه قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت است" کار خود را آغاز کرده و جلساتی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی در سراسر استان با ائمه جمعه برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه همه برنامه‌هایی که در این ایام در سطح استان برگزار می‌شود کشوری نیست بلکه یک کار ابتکاری است، تصریح کرد: برنامه‌ها در قالب محورهای 5 گانه با 30 عنوان برنامه سطح استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

عامری گفت: نخستین محور برنامه‌های رسانه و تبلیغاتی با 8 برنامه، دومین محور برنامه‌های بزرگداشت و تجلیل  با 4 برنامه، سومین محور برنامه‌های حاشیه‌ای نمازجمعه با 6 برنامه، چهارمین محور برنامه‌های دیداری با 3 برنامه و پنجمین محور برنامه‌ها قبل از خطبه و بعد از خطبه اختصاص به نمازجمعه در این هفته 6 مرداد و 13 مرداد است.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: توانستیم دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی و بخش‌های مردمی را در ساختار نماز جمعه جانمایی کنیم که این کار با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و مدیریت زمان در استان اجرایی و عملیاتی شد.

وی یاد آورشد: در همه شهرهای استان تبلیغات دیداری در سطح شهر دیده می شود، 12 مرداد بزرگداشت محروم آیت الله مشکینی در گرگان خواهیم داشت که این مراسم با حضورعلما و روحانیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار