رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهادکشاورزی از اصلاح ساختار تشکیلاتی شیلات استان‌های ساحلی خبر داد.

ساختار تشکیلاتی شیلات استان‌های ساحلی کشور اصلاح می‌شود

به گزارش گلستان 24، ابوالقاسم ورداسبی ظهر امروز در بازدید از پتانسیل های شیلاتی استان گلستان با هدف تدوین ساختار تشکیلاتی جامع استان های ساحلی اظهار داشت: ساختار تشکیلاتی شیلات استان گلستان به عنوان پایلوت مورد بررسی قرار گرفته و پس از اصلاح این ساختار، این امر به دیگر استان ها نیز ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در راستای اصلاح ساختار نظام اداری کشور نقشه راه اصلاح نظام اداری توسط رئیس جمهور ابلاغ شده و وزارت جهادکشاورزی نسبت به بازنگری ساختار دستگاه‌های اجرایی تحت نظر خود اقدام کرده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه برای اصلاح چارت اداری شیلات فعالیت‌های مختلف شیلاتی مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: فعالیت‌های مرتبط با صید و صیادی، آبزی پروری، بنادر و دیگر پروژه‌های مهم شیلاتی بررسی شده و ساختار جدید بر مبنای این مطالعات انجام شده، اعلام می‌شود.

وی گفت: در ساختار جدید برای شهرستان‌هایی که تشکیلات اداری ندارند، چارت اداری معرفی می‌شود و ساختار اداری شهرستان‌هایی که تشکیلات کوچکی دارند، ارتقاء می‌یابد.

ورداسبی افزود: یکی از مواردی که شیلات استان گلستان باید مورد توجه قرار دهد استفاده از بخش غیردولتی است و شیلات تنها باید وظایف حاکمیتی خود را انجام دهد و فعالیت‌های شیلاتی را سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت کند و بقیه فعالیت‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: سند بهبود منابع انسانی در وزارت جهادکشاورزی در حال تدوین است و به علت بازنشستگی تعداد زیادی از کارکنان این وزارتخانه در برنامه چهارم و پنجم و جذب نشدن نیروی جدید این وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با آن با کاهش نیروی انسانی مواجه است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سند توسعه منابع انسانی که با همکاری سازمان مدیریت برنامه‌ریزی تدوین می‌شود بخش قابل توجهی از نیروی انسانی مورد نیاز جذب شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار