رئیس کمیته ورزش شورای شهر گرگان از تصویب بودجه ۴۰۰ میلیون تومانی این نهاد برای کمک به هیئت های ورزشی شهرستان گرگان خبر داد.

بودجه ۴۰۰ میلیونی شورای شهر برای هیئت های ورزشی گرگان

سعید رحیمی  درباره حمایت شورای شهر گرگان از تیم های بسکتبال این شهر حاضر در لیگ برتر بیان کرد: ما دو تیم در بسکتبال گرگان داریم و از هردو حمایت می کنیم و تا جایی که امکان دارد در صدد رفع مشکلات هردو تیم بر می آئیم.

به گزارش گلستان 24، رحیمی افزود: گرگان علاوه بر بسکتبال، ۴۷ هیئت ورزشی دیگر نیز دارد و وظیفه ما است که به اندازه بضاعت به تمام هیئت ها کمک کنیم.

سعید رحیمی

وی درخصوص کمک به هیئت های ورزشی شهرستان گرگان اظهار کرد: ۴۰۰ میلیون تومان برای مساعدت به هیئت های ورزشی در سال جاری مصوب شده اما تاکنون ۳۶ درصد این مبلغ محقق شده است.

صادقلو یکی از گزینه های شهرداری گرگان است

رئیس کمیته ورزش شورای شهر گرگان درباره برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان گفت: کمیته ورزش شورا پس از آنکه از میزبانی گرگان مطلع شد با مسئولان استانداری، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان جلسات متعددی تشکیل داد و مقرر شد در بخش فضاسازی شهری شامل طراحی بنر، تیزر، پرچم و ... به مسابقات کمک کنیم و گرگان را از نظر فرهنگی و اجتماعی به سایر کشورها بشناسانیم.

رحیمی افزود: باتوجه به اینکه نخستین تجربه میزبانی آسیای بوده ممکن است برخی نواقصی هم وجود داشته باشد اما مجموعه شورا و شهرداری تلاش بسیاری برای آبرومندانه برگزار شدن این مسابقات انجام داد.

وی در خصوص زمان مشخص شدن شهردار گرگان بیان کرد: مقرر شده ظرف ۱۰ روز آینده با همفکری و همدلی اعضا، شهردار گرگان انتخاب شود.

به گفته رحیمی، حداقل ۱۰ گزینه برای تصدی شهرداری مشخص خواهد شد که آقای صادقلو (شهردار سابق) یکی از گزینه ها می تواند باشد.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی زنان آسیا به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد و روز گذشته با قهرمانی هندوستان و سومی ایران به پایان رسید.


منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار