فشار بر رئیس سازمان نظام مهندسی؛

بعد از جدال دو بانک ملت و رفاه برای در اختیار گرفتن منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، گویا این دو بانک هم اکنون بر سر جابجایی حساب سازمان نظام مهندسی استان گلستان نیز با هم رقابت می کنند.

دعوای بانک ملت و رفاه؛ این بار بر سر در اختیار گرفتن منابع مالی سازمان نظام مهندسی استان گلستان!

شواهد حاکی از آن است رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعد از تصمیم هیات مدیره این سازمان مبنی بر خارج کردن بخش عمده ای سرمایه مالی از بانک ملت به رفاه مورد انتقاد و فشار گروه هایی خاص قرار گرفته است.

به گزارش گلستان 24،دو بانک رفاه و ملت بانک هایی هستند که کارکرد حساب نظام مهندسی در آن ها جریان دارد و طبق توافقات صورت گرفته به ازای این گردش مالی، بانک ها موظفند خدمات و تسهیلات به مهندسان اراده دهند.

بر خلاف بانک رفاه که فقط در سال 93 چند میلیارد وام پرداخت کرده، اما بانک عامل دیگر یعنی ملت هیچ گونه پرداختی نداشته است و به همین دلیل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تصمیم بر خروج حساب های خود ار بانک ملت کرده است.

بعد از این تصمیم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان گلستان پیغام ها و فشارهایی از سوی برخی نهاد ها بر روی مهندس عبدالجلال ایری رییس سازمان شروع گردیده است.

گفتنی است در هفته های گذشته دو بانک رفاه و ملت بر سر گردش حساب مالی و در اختیار گرفتن منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با هم جدال داشتند و در همین راستا گفته می شود بعد از اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان با دخالت یکی از نمایندگان مرکز استان پولها را به حساب بانک ملت برده ، بیش از 700 میلیون تومان از حساب دانشگاه را بجای جبران خسارت بلوکه کرده است.

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار