کم کاری آتش نشانی گالیکش

واحد آتش‌نشانی شهرداری گالیکش بازهم شرمنده مردم این شهر شد.

آتش‌نشانی گالیکش فقط دست گل آب می‌دهد!!

به گزارش گلستان 24، شهردار گالیکش در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه در خصوص آتش‌سوزی شب گذشته یک شهروند گالیکش گفت: سخنانی مبنی بر کم‌کاری نیروهای این واحد در این آتش‌سوزی مطرح بود که با بررسی‌های انجام‌گرفته این مورد کذب محض است.

سید علی‌اصغر موسوی افزود: نیروهای آتش‌نشانی گالیکش در حداقل زمان در محل حادثه حاضر و نسب به اطفاء حریق اقدامات لازم را انجام دادند.

شهروند گالیکش که منزلش دچار حریق شده بود در این خصوص به نیلکوه گفت: ساعت 22:30 شب گذشته به دلیل اتصال در سیستم برق‌رسانی یخچال منزلم دچار حریق شد.

محمد خسروی افزود: نیروهای آتش‌نشانی در لحظات ابتدایی در محل حاضر شدند اما به دلیل نداشتند تجهیزات توان هیچ‌گونه اقدامی را نداشتند.

به گفته این شهروند گالیکشی اقدام نیروهای مردمی مانع از خسارات بیشتر به منزلم شد و پس‌ازاینکه خطرات احتمالی محل حادثه رفع شد و امکان رفتن به محل حادثه وجود داشت این نیروها به منزلم وارد شدند.

به عقیده مردم گالیکش واحد آتش‌نشانی بارها ناتوانی خود را به مردم گالیکش ثابت کرده است.

نمونه آن را می‌توان به حریق سال گذشته در روستای تراجیق اشاره کرد که پس از نیمه‌شب نیروهای این واحد بدون اطفاء حریق و ورود به این کار محل را ترک کردند.

شهرداری گالیکش محل استقرار این واحد را مستقل کرد تا بتواند خدمات‌دهی بیشتری و سریع‌تری داشته باید اما مردم گالیکش معتقد هستند شهرداری باید به‌جای تغییر مکان، تجهیز امکانات و نیرو در این واحد انجام می‌داد.

شهرداری گالیکش عاجز از ابتدایی‌ترین امکانات حوادث است.

مردم گالیکش معتقدند شهرداری این شهر به‌جای هزینه‌های زیاد موزاییک کردن پیاده‌روهای و ازاین‌دست اقدامات باید ابتدا زیرساخت‌هایی مانند آتش‌نشانی را سروسامان بدهد.

به عقیده بسیاری از شهروندان گالیکش این واحد به تبعیدگاه نیروهای شهرداری گالیکش و مسن تبدیل‌شده است به‌طوری‌که نیروهای جوانی که برای این کار جذب شدند اینک در واحدهای دیگر شهرداری گالیکش و پست‌های استانی انجام‌وظیفه می‌کنند.

به گفته مردم گالیکش ریاست شورای و اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش باید در این خصوص پیگیر خواست به حق آنها باشند اگر شورای شهرند نه شهرداری.

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

nilkooh210 1

 

ارسال نظر

آخرین اخبار