رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان:

حجت الاسلام طاهری گفت: بسیاری از دستورالعمل های اقتصادی کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست و مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.

بسیاری از دستورالعمل های اقتصادی در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» صبح امروز (چهارشنبه 17 دی) در گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ» اظهار کرد: مقام معظم رهبری مولفه های اقتدار کشور را در ثبات فرهنگی، ثبات اقتصادی و قدرت دفاعی  معرفی می کنند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس در بعد فرهنگی در کشور دچار چالش شدیم، در هشت سال دفاع مقدس فضای نورانی جبهه و شهادت مانع از آن می شد که دشمن بتواند کاری در حوزه فرهنگی پیش ببرد.

 

حجت الاسلام طاهری افزود: اما پس از هشت سال دفاع مقدس وقتی دشمنان انقلاب اسلامی از حمله نظامی ناامید شدند هجمه فرهنگی را بر ما تحمیل کردند و مقام معظم رهبری بارها به موضوع شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کردند و اگر چه برنامه ریزی های خوبی اتفاق افتاد ولی با فرهنگ اسلامی کشور هنوز فاصله دارد.

 

وی به ثبات اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر کشوری باید برای ثبات اقتصادی خود برنامه ریزی داشته باشد، اقتصاد ما باب میل استکبار است و نتوانستیم اقتصادی که انقلاب و اسلام ناب مد نظر دارد را در کشور اجرایی کنیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان یادآور شد: بسیاری از دستورالعمل های اقتصادی کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست و مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.

 

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: کشور از نظر نظامی و دفاعی از اقتدار خوبی برخوردار است و شاید یکی از دلایل آن این باشد که قدرت دفاعی ما توسط دولت مدیریت نشد وگرنه شاید ممکن بود که همان مشکلاتی که سر راه موضوع اقتصاد و فرهنگی با آن رو به رو هستیم در بعد نظامی نیز به سراغ ما می آمد.

 

وی سیلی به شیطان بزرگ اشاره کرد و افزود: در دورانی امام (رحمه الله علیه) در برهه ای خدمت رسانی به مردم  به عنوان سیلی به استکبار یاد شد و سیلی به شیطان بزرگ تعابیر مختلفی دارد گرچه بیشتر افراد جامعه این سیلی در حوزه نظامی متصور می شوند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف توانسته در طول چهل سال گذشته به استکبار سیلی بزند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار