رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان:

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: کسانی که به دنبال برجام دو و سه بودند و در زمینه انرژی هسته ای فکر می کنند با آمریکا می توتن به اشتراک رسید واقعا در اشتباه بزرگ هستند، آن ها می خواهند اقتدار ملی را از بین ببرند.

کسانی که به دنبال برجام هستند سعی دارند اقتدار ملی را از بین ببرند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: کسانی که به  دنبال برجام دو و سه بودند و در زمینه انرژی هسته ای فکر می کنند با آمریکا می توتن به اشتراک رسید واقعا در اشتباه بزرگ هستند، آن ها می خواهند اقتدار ملی را از بین ببرند.

به گزارش گلستان ۲۴، حمیدرضا بهمنی نژاد، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان در ویژه برنامه گفتگی تحلیلی، تبینی با موضوع بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ اظهار کرد:اسلام  و مکتب حیات‌ اهل‌بیت از بدو پیدایش تاکنون با انواع دشمنی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها روبرو بودند با فشارهایی که بر پیامبر وارد می‌شد شاهد فتنه‌انگیزی‌های پیچیده توسط دشمن بودند.

وی با اشاره به اینکه غالب فتنه انگیزی ها از طریق دین و شعارهای اسلامی وارد عرصه می شدند، افزود:بصیرت و آگاهی تنها عامل از بین بردن فتنه ها است. شعار رسالت و توحید و ایجاد حکومت اسلامی در عراق فتنه داعش بود که توسط رزمندگان و حاج قاسم سلیمانی ناکام ماند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت اولویت اصلی جامعه و نخبگان کشور است، ادامه داد: در طول این 40 سال حوادث و رخ دادها نشان داد بصیرت جزو اولویت اصلی در جامعه است و برای داشتن بصیرت باید دشمن را در هر لباسی بشناسید، اهل صبر و استقامت باشید، جایگاه حق را بشناسید.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان گفت: در فتنه‌ها همیشه دشمنان به دنبال تفرقه بین مردم و حاکمیت هستند چرا که می دانند اگر  در جامعه اسلامی مردم را از امام جدا کنند می‌توانند به اهداف خود دست یابند.

وی ادامه داد: امروز پشتوانه مردمی از حاکمیت جزو مولفه های بزرگ انقلابی اسلامی محسوب می شود. مسلمانان در هر شرایط نباید از دشمن غافل شوند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان افزود: ضرورت شناخت جریان نفاق در انقلاب اسلامی مهم است.

بهمنی‌نژاد اظهار کرد: در سال‌های گذشته قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی مورد هجمه قرار گرفت و دشمن به همین منظور سردار سلیمانی را از منطقه حذف کرد.

وی با بیان اینکه توان هسته‌ای عامل اقتدار ملی است، افزود: امروز دشمن هوشمندانه در اتاق فکر با مطالعه اقتدار ملی، مؤلفه‌های اقتدار را نشانه گرفته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: در موضوع هسته‌ای آقایانی که به دنبال برجام دو و سه بودند، و در زمینه انرژی هسته‌ای فکر می‌کنند با آمریکا می‌توان به اشتراک رسید و بازی برد-برد داشت واقعا در اشتباه بزرگ هستند و باید بدانند که آمریکا به دنبال مذاکره‌ای نیست آن‌ها می‌خواهند اقتدار ملی را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد، ادامه داد: کارکرد مهم شیطان، اغواگری و وسوسه گری است، شیطان اکبر که امروز مصداق آن آمریکاست علاوه‌ بر اغواگری دست به تحریم، فشار در ابعاد مختلف، تهدید، ترور، فتنه و اشغال سرزمین‌ها می‌کند.

بهمنی نژاد اظهار کرد: اگر به عملکرد آمریکا و غرب علیه ایران مراجعه کنیم مشخص می‌شود که آمریکا به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیست.

بهمنی‌نژاد ادامه داد: اگر بخواهیم به آمریکا سیلی بزنیم تنها راه آن قوی شدن است و این قوی شدن صرفاً در حوزه دفاعی و نظامی نیست بلکه در مسائل اقتصادی و فرهنگی هم باید قوی شویم.

وی افزود: قطع امید مدیران و تصمیم‌گیران از بیگانگان و تکیه به توان داخلی سیلی بزرگ برای آمریکا است. دشمنی آمریکا و غرب با جمهوری اسلامی ریشه در مبانی و اعتقادات ما دارد. این دشمنی با ترامپ شروع نشده که با رفتن او تمام شود.

 بهمنی نژاد اظهار کرد: روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی می‌تواند کشور را از مشکلات عبور دهد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: امروز رسانه‌ها در روشنگری جامعه نقش مهمی برعهده دارند و مهم‌ترین رسالت‌ آن ها اطلاع‌رسانی و آگاهی درست است که این کار در زمینه فتنه کار دشوار است.

وی افزود:فضای فتنه غبارآلود است که اگر بصیرت‌افزایی در جامعه ترویج شود مردم در فتنه‌ها کمتر درگیر می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار