فعالیت های ساختار شکنانه و هتاکانه کانال تلگرامی گرگان فتو آی دی از مدت ها قبل موجبات ایذاء امت حزب الله استان گلستان و جریانات و اشخاص انقلابی و ولایی را فراهم کرده بود.

گول عملیات فریب خناسان را نخورید / گردانندگان کانال هتاک گرگان فتو آی دی چه کسانی هستند ؟ / آیا نهادهای امنیتی استان سیاست زده گلستان از شناسایی عوامل این کانال موهن عاجزند !؟

 به گزارش گلستان 24، فعالیت های ساختار شکنانه و هتاکانه کانال تلگرامی گرگان فتو آی دی از مدت ها قبل موجبات ایذاء امت حزب الله استان گلستان و جریانات و اشخاص انقلابی و ولایی را فراهم کرده بود.

در این رابطه متاسفانه یک فعل و انفعال پیچیده و بازی محورانه ، مانع از برخورد و فروپاشی این کانال موهن گردید.

جالب اینکه بلافاصله پس از حدس برخی افراد رسانه ای برخوردار از تحلیل و تجربه از عنصر پشت پرده این کانال هتاک و به عبارتی حدس بسیار محتمل شناسایی ادمین و گردانندگان این کانال تلگرامی ، بازی جدید و نهایی از سوی گردانندگان این کانال هتاک ذهن مخاطبان محدود و بخشی از جامعه نخبگانی استان را درگیر خود کرده تا اثر و رد پای ایجاد کننده این کانال را از اذهان دور نموده است.

بواقع باید گفت درز اطلاعاتی و ریپورت کشفیات انجام شده پیرامون پشت پرده های این کانال هتاک ، بازی بسیار کثیف و البته کاملا ساختگی اخیر را منجر گردید تا در آخر این بازی و تحرکات و تیر رها شده ؛ این بار وحدت بین اشخاص و جریانات انقلابی را نشانه رفته و ضمن رد گم کنی ، اردوگاه انقلابیون و اصولگرایان استان را در آستانه انتخابات مهم 1400 هدف قرار دهند.

 

 

از نکات جالب توجه می توان به انتشار فیلم هایی کاملا ساختگی و از قبل تهیه شده در این زمینه اشاره کرد ، فیلم هایی که در کمال سادگی پرده از تصمیم از روی ترس گردانندگان اصلی این کانال هتاک پس از احساس ردیابی برداشته و نشان می دهد که این عناصر موذی سیاسی با دستپاچگی هر چه تمام به مجرد احساس ردیابی سعی بر پاک کردن آثار خود و ایجاد انحراف در افکار می نماید.

در این راستا با عجله تمام و دستپاچگی فراوان در نیمه های شب برخی افراد سرشناس را صرفا برای چند دقیقه در کانال خود به عنوان ادمین قرار داده و اقدام به تهیه فیلم و ساخت کلیپ های کذایی مورد نظر خود نموده تا افکار عمومی و ادامه ردیابی ها را از سوی خود منحرف سازند !

 

 

در خصوص افرادی که از ناحیه کارگردان اصلی این کانال هتاک بعنوان طعمه و مورد هجمه و تخریب انتخاب می شوند باید گفت انتخاب این اعضا و افراد دلایلی گوناگون و متعددی برای اصطلاحا رد گم کردن از پشت پرده اصلی این کانال و مد نظر سازنده این سناریو بوده است.

 

اما در این سناریوی مضحک و شکست خورده ؛ وجود چند گاف بزرگ ، پرده از اهداف شوم و انحرافی پشت پرده ی این کانال هتاک بر می دارد.

اول اینکه افرادی که سعی می شود بعنوان ادمین های کانال معرفی شوند ، اکثرا دارای سوابق سیاسی و رسانه ای قابل قبولی بوده و بر فرض اینکه برای اداره این کانال صاحب انگیزه بوده باشند ، هرگز با وجود آن سوابق با شماره تلفن رسمی و اصلی خویش و بعضا با عکس و نام اصلی خویش ، ادمینی چنین کانالی را برعهده نمی گرفتند !

در ثانی افرادی سعی می شود بعنوان ادمین های کانال هتاک معرفی شوند که اصولا بعض آنها هیچ سنخیتی با بعض دیگر نداشته و ندارند و این انتخاب از ناآگاهی کارگردان اصلی این کانال موهن از روابط درون گروهی انقلابیون و اصولگرایان پرده بر می دارد .

فی المثال شخصیتی انقلابی و با تقوی و ولایت مدار بی ادعا  که سالیان سال از مخلصین جریان انقلابی و فعالین با بصیرت و صاحب نام و دارای برند در بین نیروهای انقلابی نظیر فرامرز گلستانی کمترین ارتباط و اشتراکی با افرادی از جنس سیاسی صاحب حجتی ، رضا تیرگر و یا با افراد دیگری از جنس های دیگر ... نداشته و ندارد .

هرگونه شائبه ارتباط این افراد با یکدیگر در معادلات درونی انقلابیون و اصولگرایان کاملا بعید و بیگانه تلقی می گردد و نشان می دهد سناریو نویس اصلاح طلب شکست خورده از جهات مختلف ! بدلیل عدم تحلیل درست از معادلات و روابط درونی با این سوتی ها و گاف های ناشی از عدم شناخت تفصیلی درون گروهی جریان انقلابی ، سناریوی خویش را با شکستی مفتضحانه مواجه کرده است.

البته لازم به ذکر است که قبل از انتشار این فیلم های کذایی و ساختگی و وارد نمودن اتهام به برادر انقلابی فرامرز گلستانی ، پروژه شایعه افکنی در قبال نقش آفرینی گلستانی سامان دهی شده و این بسیجی جان برکف بعنوان قربانی این سناریوی پیچیده در دستور کار عاملین اصلی کانال هتاک قرار می گیرد تا در اولین گام و هدف اصلی نهاد مقدس سپاه مورد حمله ، تضعیف و تخریب هدف دار و البته آمیخته به اغراض انتقام جویانه و قدرت طلبانه واقع شود.

گفتنی است که انگیزه اصلی پشت پرده این کانال و سایر جزئیات و تحلیل های موجود بدلایل امنیتی و اطلاعاتی فعلا منتشر نمی گردد ، لکن انتظار می رود دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی انقلابی استان از کنار این قبیل تحرکات که جریان انقلاب را تضعیف می کند به سادگی عبور ننمایند .

ضمنا باید به این نکته مهم هم اشاره داشت که بعضی افراد و جریانات در درون دستگاه های نظارتی دولت در استان و برخی افراد و عناصر به ظاهر خودی دست اندر کار کشف و تعقیب این قبیل مفاسد رسانه ای ! ، محکوم به تسامح در شناسایی و فروپاشی این کانال هتاک بوده و هستند و از اهانت ها و هجمه ها به برخی عناصر به واقع انقلابی نظیر حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری ، دکتر غلامرضا منتظری و... ، بدشان نیامده و میدان جولان را در بی تفاوتی صرف برای تخریب چهره و وجاهت این عناصر انقلابی و پاک فراهم کرده اند تا در اولین گام ، اهداف سیاسی جریان فتنه و اعتدال شعار در گلستان برای آتیه ای نه چندان دور فراهم و تامین گردد.

چنانچه مصلحت باشد در آینده جزئیات بیشتری از پشت پرده کانال هتاک گرگان فتو آی دی منتشر خواهد شد و سوالاتی نیز در این خصوص مطرح می گردد تا نشان دهد که انگیزه گردانندگان این کانال هتاک از هجمه و تخریب شدید افراد و چهره های شاخص نامبرده شده در این کانال چه بوده است.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    عجب!

آخرین اخبار