قدس علوی گفت: سرمایه گذاران مجتمع پرورش میگو در فاز دوم حاضر هستند بخشی از هزینه ها را به صورت نقدی بپردازند تا فاز دوم مجتمع پرورش میگو زودتر اجرایی شود.

استقبال سرمایه گذاران از اجرای فاز دوم مجتمع پرورش میگو

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید جواد قدس علوی» صبح امروز (یکشنبه 7 دی) در نشست تخصصی در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان گلستان اظهار کرد: صدها نفر برای فاز دوم مجتمع پرورش میگو گمیشان متقاضی هستند و اعتقاد دارم که فصل پرورش از همین مزارع وارد جریان تولید شود.

 

مدیرکل شیلات گلستان ادامه داد: انتظار داریم قرارگاه برای اجرای عملیات اجرایی وارد کار شود و تامین اعتبارات لازم در دست اقدام است و سرمایه گذاران ما حاضر هستند به صورت نقدی نیز این هزینه ها را متقبل شوند.

 

قدس علوی یادآور شد: بخش عمده ای از مباحث ایجاد سایت مجتمع پرورش میگو را انجام دادیم و تا اردیبهشت ماه انتقال آب دریا به فاز دوم اجرایی می شود.

 

وی افزود: بحث قیمت و میزان سطحی که قرارگاه خاتم وارد عمل می شود موضوعاتی است که مد نظر قرار دارد و باید بررسی کنیم تا چه میزان نیاز به اعتبار و سرمایه گذاری داریم.

 

گفتنی است، بنا بود یکی از بانک های عامل با ارائه تسهیلات بتواند زمینه سرمایه گذاری در این پروژه را به وجود بیاورد.

 

قرارگاه خاتم در تلاش است که در حال حاضر از طریق منابع مردمی فعالیت خود را برای ایجاد فاز دوم مجتمع پرورش میگو  آغاز کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار