همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن‌های چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گلبانگ انقلاب در مدارس استان گلستان نواخته شد.

گلبانگ انقلاب در مدارس گلستان نواخته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ صبح امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنگ انقلاب در مدارس استان گلستان به صدا درآمد.

مراسم متمرکز نواختن گلبانگ انقلاب در شهر گرگان با حضور پرشور دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان استانی در سالن ورزشی امام علی (ع) این شهر برگزار شد.

احسان گوهری‌راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تأکید بر لزوم آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی اظهارداشت: دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند باید با شرایطی که ملت ایران پیش از انقلاب اسلامی داشت، آشنا شود و بداند برای به دست آوردن این عزت و استقلال خون‌های زیادی تقدیم کرده است.

وی گفت: رسالت امروز دانش‌آموزان کم از نوجوانان و جوانان دوران انقلاب نیست و باید با توانمندسازی خود، انقلاب را در مسیر شکوفایی و پیشرفت بیشتر قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی از سوی کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس آغاز شده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار