فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ایمان، جهاد، رشادت‌ها، تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت به مردم شهید سلیمانی به واسطه خداوند در جهان منتشر و تکثیر شده و هیچ قدرتی قادر به توقف این تکثیر نیست.

هیچ قدرتی قادر به توقف تکثیر عظمت شهید سلیمانی در جهان نیست/ دستان‌پرمهر خیر گنبدی با اهدای ۱۱۰ هزار بسته معیشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در مراسم تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در مسجد امام حسن(ع) محله سیدآباد اظهار کرد: نیکوکار گنبدی «حاج محمد شهرکی» نه تنها افتخار شهرستان گنبدکاووس بلکه افتخار استان گلستان و کشور ایران اسلامی بوده زیرا از زمان کرونا تاکنون به وسیله دستان پرمهر وی بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و آنها را به زندگی امیدوار کرده است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک خیر و نیکوکار بسیجی بود که به خلق خدمت می کرد و حاج محمد شهرکی در مسیر راه این شهید بسیجی وار به نیازمندان‌خدمت می کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: ایمان، جهاد، رشادت‌ها، تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت به مردم شهید سلیمانی به واسطه خداوند در جهان منتشر و تکثیر شده و هیچ قدرتی قادر به توقف این تکثیر نیست.

* حاج محمد شهرکی در مسیر راه  شهید سلیمانی به عنوان یک بسیجی به مردم خدمت می‌کند

وی ادامه داد: کار خداپسندانه حاج محمد شهرکی نیز نیاز به گفتن نبوده و همانطور که خداوند مکتب و مرام شهید سلیمانی را در جهان منتشر کرده قطعا کارهای خیرخواهانه و عزتمندی این نیکوکار گنبدی در کشور تکثیر و منتشر خواهد شد.

سردار ملک‌شاهکوهی گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران قصد داشت تفکر و اندیشه سردار سلیمانی را در جهان تکثیر و منتشر کند باید هزاران‌ میلیارد تومان هزینه می‌کرد اما از آنجایی که کار این شهید خالصانه و از روی صدق بود همه دنیا  از مظلومیت و اخلاص این شهید آگاه شدند.

وی بیان کرد: مراسم تشیع جنازه و گرامیداشت و ختم این شهید در سراسر ایران با حضور انبوهی از مردم در این دو سال گذشته برگزار شد بدون اینکه دولت جز انتقال  پیکر این شهید به مشهد ریالی هزینه کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: در صورتی که آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست هزینه می‌کنند تا بگویند مردم ایران از انقلاب اسلامی و نظام خسته شده و انقلاب اسلامی در حال نابودی است اما خون شهدا به ویژه خون شهید سلیمانی ثابت کرد که انقلاب اسلامی زنده و پابرجا بوده و در گام دوم انقلاب قدم بر می دارد.

وی گفت: «حاج محمد شهرکی» علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در احداث خانه محروم، بیمارستان، تجهیز امکانات بیمارستانی مانند دستگاه ونیتلاتور و اکسیژن ساز از زمان شیوع کرونا تاکنون کمک حال دولت و مردم بوده و امروز جای خالی بقیه خیرین خالی است.

* نژاد و قومیت نیازمندان در یاری رساندن نیکوکار گنبدی معنا ندارد
امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: شهید سلیمانی فارغ از هر نژاد و قوم و مذهب به تمام مسلمانان و مردم ستمدیده جهان کمک می کرد و حاج محمد شهرکی در مسیر مکتب حاج قاسم به تمام نیازمندان اهل سنت و شیعه کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: افراد زیادی در جامعه ما وجود دارند که به لحاظ مالی تمکین هستند اما مانند نیکوکار گنبدی در‌ مسیر کارهای خیرخواهانه قرار ندارند اما «حاج محمد شهرکی» در همه حوزه‌های مختلف اجتماعی در امور خیرخواهانه پیشقدم است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی چه قبل از شهادت سردار سلیمانی و چه بعد از شهادت وی تلاش کردند تا مردم ایران و جهان وی را نشناخته و در بین مسلمانان جهان گمنام بماند اما از آنجایی که شهید سلیمانی با اخلاص و برای رضای خدا خدمت‌ می‌کرد، نام و رشادت‌هایش در جهان معرفی و شناخته شد.

* خدمت به مردم کمک به جریان و اهداف انقلاب اسلامی است
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: در این دوره از انقلاب اسلامی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند کمک به نیازمندان و خدمت به مردم، کمک به جریان و اهداف انقلاب اسلامی است.

 حجت الا‌سلام محمود ترابی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا با تحریم ملت ایران را در فشارهای اقتصادی قرار دهند و نیکوکارانی مانند «حاج محمد شهرکی» با اقدام خداپسندانه خود در راستای کمک به دولت انقلابی از این فشارها جلوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: تجلیل از خیر و عمل صالح در واقع تجلیل از رنگ‌و بوی کار جهادی و خالصانه بوده و رزمایش مومنانه در واقع عمل مهربانانه به محرومین و نیازمندان و حمایت از انقلاب اسلامی است.

* بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است
نیکوکار گنبدی نیز در این مراسم اظهار کرد: کمک‌ به نیازمندان و احداث مدرسه، مسجد و خانه بهداشت از سال‌های پیش در حال انجام است و در زمان شیوع بیماری کرونا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری‌ مبنی بر کمک‌های مومنانه این فعالیت‌ها بیشتر و جدی‌تر شد.

وی تصریح کرد: امروز  تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی، چای، رب گوجه‌فرنگی هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و این بسته‌ها به افراد  جامعه هدف مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان در ۲۰ مسجد توزیع می‌شود.

حاج محمد شهرکی گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با هدف همدلی با اهل تشیع و تسنن این بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی،‌ تجهیز امکانات پزشکی و بیمارستانی، توزیع اقلام بهداشتی و دیگر مایحتاج ضروری مردم تهیه و توزیع شده است.

نیکوکار گنبدی اظهار کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خیرین عزیز می‌خواهم با توجه به تشکیل دولت انقلابی دکتر رئیسی پای کار آمده و از این دولت حمایت کنند زیرا در هیچ کجای جهان دولت‌ها به تنهایی نمیت‌وانند همه امورات را انجام دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار