مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان:

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: در ایام دهه فجر تعداد 15 طرح آموزشی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود .

افتتاح و کلنگ زنی 15 طرح آموزشی در ایام دهه فجر/ ورود خیران به توسعه مدارس

به گزارش خبرنگار گلستان 24، وحید فراهی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح هنرستان 12 کلاسه گنبد یکی دیگر از طرح های مورد افتتاح دهه فجر است که به اعتبار 30 میلیارد تومان به طور کامل توسط خیر ساخته شده است.

وی افزود: یک مدرسه در صادق آباد گالیکش و یک مدرسه 8 کلاسه در سرخنکلاته که با حمایت خیران ساخته شده به بهره برداری می رسد.

فراهی گفت:امسال در حوزه مدرسه سازی 30 طرح با اعتبار 250 میلیارد تومان و سال گذشته 19 طرح با 150 میلیارد تومان ساخته و تحویل شده است.

وی بیان کرد: از ابنتدای تاسیس گلستان تا کنون این اداره کل 600 طرح را تکمیل و تحویل داده است که بخش عمده ای از این فضاهای آموزشی توسط خیران تکمیل شده است.

فراهی افزود: در دولت سیزدهم 54 طرح با 340 کلاس درس با اعتبار  400 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی گفت: استاندار سازی گرمایش مدارس استان با اعتبار 35 میلیارد تومان و آسفالت و ایزوگام برخی مدارس با اعتبار 20 میلیارد تومان انجام شده است.

فراهی با اشاره به اینکه حضور خیران نقش مهمی در توسعه و ساخت مدارس داشته و دارد، اظهار کرد: خیران از سال گذشته تا کنون 80 میلیارد تومان در ساخت و تجهیز مدارس استان مشارکت داشته اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار