تنها پارک شهر کردکوی سرویس بهداشتی ندارد

به گزارش گلستان24؛ آنچه تاکنون از حکایات شورای شهر کردکوی در اذهان عمومی باقی مانده است، لجبازی های مشمئز کننده و جدال های فرسایشی است که گرد غبار حاصل از آوارهای آن بر چهره شهر نشسته و دود آن بیش از هر کس،  به چشم شهروندان رفته است. 
چند هفته قبل، گله و شکایت کسبه و بازاریان مقیم و غیر مقیم و ساکنان یکشنبه بازار کردکوی را در زمینه های مختلفی نظیر فقدان نمازخانه و سرویس بهداشتی، معضلات تردد ساکنان کوچه های مجاور، کندی امداد رسانی در مواقع ضرورت و موارد عدیده دیگر را تیتر در سایت عدالت خواهان  گلستان به آن اشاره کردیم و گره ای از کار هیچ کس باز نشد و احساسمان بر آن شد که گوشی در شهرداری و شورای شهر کردکوی منتظر شنیدن خواستها و مطالبات مردم نیست. 
امروز بار دیگر، زخم بی تدبیری مدیریت شهری کردکوی از سرویس های بهداشتی تنها پارک شهر کردکوی سر باز کرده است. 
شهر کردکوی که همگان مدعی فعال شدن صنعت توریسم در آن بوده و این ادعا گوش فلک را کر کرده است، تنها یک پارک دارد و آن هم بیخ گوش شهردار واقع شده است. 
متاسفانه تنها پارک شهر که القصه به لحاظ چمن کاری و فضای سبز دوران افول و نگون بختی خود را تجربه میکند، از داشتن سرویس بهداشتی مناسب بی بهره است و مفتضحانه تر آنکه، این روزها اصلاً سرویس بهداشتی ندارد و این در حالی است که روزانه صدها مسافر از گوشه و کنار این مرز و بوم به قصد زیارت بارگاه امام رضا علیه السلام و یا با نیت تفرج در گردشگاه های شمال کشور، ساعتی را در کردکوی میهمان میشوند. 
از آنجا که بنا بر اذعان قاطبه شهروندان، استراحت و توقف غالب مسافران،  به پارک شهر که در مجاورت جاده سراسری واقع شده است، معطوف می شود، نداشتن سرویس بهداشتی و امکانات مناسب برای ایستایی چند ساعته و یا شب مانی، پیش از آنکه مدیریت ضعیف مدیران شهری کردکوی را در اذهان ناظران ماندگار کند، ذهنیت منفی و غیر قابل ترمیمی را در ذهن گردشگران بر جای می‌گذارد که در آینده نیز عطای چند ساعت ماندن در کردکوی را به لقایش ببخشند. 
کاش شهردار و اعضای شورای شهر کردکوی، قبل از آنکه با حرکات نمایشی  و رفیق بازی و قوم گرایی به فکر تحمیل خود بر افکار سلیم شهروندان باشند به بیخ گوش خود توجه کنند و با ارائه خدمات شایسته به شهروندان و مسافران عبوری، به فکر اعتبار رای مردم و حفظ شان و جایگاه این خطه سرسبز در دل نگارستان ایران باشند.

/کردکوی نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار