مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: سامانه تلفنی اطلاع‌رسانی و ثبت شکایات ستاد خدمات سفر استان گلستان راه‌اندازی شد.

سامانه اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر استان گلستان راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان24،ابراهیم کریمی، شامگاه یکشنبه، در ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 95 و کارگروه گردشگری استان گلستان اظهار داشت: این سامانه با شماره 09629 آماده دریافت شکایات، انتقادات و ارائه اطلاعات به مسافران است.

وی افزود: در سال 95 برای مسافران استان گلستان برنامه‌های خوبی تدارک دیده‌شده است، هم‌اکنون تنها ستادهای شهرستانی به دلیل انتخابات تشکیل نشده است که پس از انتخابات در اسرع وقت آغاز به کار می‌کنند.

کریمی گفت: برنامه‌های زیادی برای همسان‌سازی و یکسان‌سازی داریم تا در راستای کاهش هزینه‌ها و پیشگیری از موازی کاری گام برداریم.

به گفته وی، کارتن به دست‌ها منظره بدی ایجاد می‌کنند و باید برای ساماندهی و جمع‌آوری آنان فکری شود، در حوزه‌های زیباسازی، اقامت و نظافت 3 روستا و 3 شهر نمونه گردشگری را معرفی می‌کنیم.

کریمی اظهار کرد: معضل بزرگ ما در بخش خانه مسافر است و عمده مشکل ما نیز در شهر گرگان است، هم‌اکنون نیز بسیاری از کارتن به دست‌ها در شهر به‌صورت غیرقانونی اقدام به اسکان مسافران می‌کنند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار