طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان؛

غلامعلی حشمتی به عنوان سرپرست جدید دانشکده شیلات، محیط زیست، مرتع و آبخیزداری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان منصوب شد.

رئیس جدید دانشکده شیلات دانشگاه منابع طبیعی گرگان منصوب شد

به گزارش گلستان24،دکتر نجفی نژاد ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی حکمی دکتر غلامعلی حشمتی را به عنوان سرپرست جدید دانشکده شیلات،محیط زیست،مرتع و آبخیزداری منصوب و از زحمات دکتر امیر سعدالدین رییس سابق دانشکده قدردانی شد.

معارفه رستمی به عنوان سرپرست جدید دانشکده و تکریم سعدالدین به عنوان سرپرست سابق این دانشکده با حضور دکتر نجفی نژاد در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

ریاست دانشگاه در این مراسم نقش دانشگاه ها را به عنوان مراکز علمی و تولید دانش در کشورها موثر و اساسی دانست و گفت: رسیدن به توسعه علمی و پیشرفت در تشکیل یک جامعه دانش بنیان و استفاده از دستاوردهای علمی و یافته های تحقیقاتی از وظایف یک جامعه دانشگاهی است.

دکتر نجفی نژاد در پایان بوجود آوردن دانشگاه کارآفرین را یک امر مهم دانست و گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان فعالیت خود را دراین زمینه شروع کرده و با تلاش دانشگاهیان ان شاا... بتوانیم فارغ التحصیلانی داشته باشیم که علاوه بر بدست آوردن دانش کافی، دارای مهارت لازم برای ایجاد شغل و کسب درآمد نیز باشند.

منبع:دانشجوسلام

ارسال نظر

آخرین اخبار