فعال دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل تلنگری بود تا اقتصاد مقاومتی را در شعار و حرف خلاصه نکنیم.

عنوان سال تلنگری است تا اقتصاد مقاومتی را در حرف و شعار خلاصه نکنیم

به گزارش گلستان24،در گرگان در خصوص شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر اقدام و عمل تلنگری بود تا اقتصاد مقاومتی را در شعار و حرف خلاصه نکنیم.

 

وی افزود: «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» یعنی زمان تبیین و ترسیم نقشه راه اقتصاد مقاومتی به پایان رسیده و به اندازه کافی ارکان آن تشریح شده است و امروز زمان عملی کردن بندهای سیاست‌های ابلاغی در این زمینه است.

 

هادی نژاد کیاسری، اقتصاد مقاومتی را راهی برای مقابله با تحریم‌ها خواند و به راهکارهای دولت برای رهایی از تحریم‌ها اشاره کرد و بیان داشت: دولت برای رفع تحریم‌ها بیش از اندازه به فکر رابطه با دیگر کشورهاست، کشورهایی که بعضا امتحان پس داده‌اند و مشخصا رابطه با آنان دردی از دردهای کشور دوا نخواهد کرد.

 

فعال دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: راهکار تعامل با دنیا اگر هم نتیجه‌ای برای وضعیت بد اقتصادی کشورمان داشته باشد بی شک زودگذر خواهد بود، ما برای پیشرفت و توسعه اقتصادی باید به فکر تولیدات داخلی باشیم که اگر دوباره تمام جهان هم تصمیم به تحریم ما گرفتند مشکلی نداشته باشیم و بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار