حدود یک میلیارد تومان برای تامین آب شرب شهری،روستایی و عشایری شهرستان مراوه تپه اختصاص داده شد.

اختصاص مبلغ هنگفت برای مصارف آب استان

به گزارش گلستان 24،  بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ هشتاد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای برای تأمین آب شرب شهری، روستایی و عشایری و نیز مبلغ بیست میلیارد ریال برای تأمین آب کشاورزی استان گلستان اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن مصوبه هیئت دولت به شرح زیر است:
1- مبلغ هشتاد میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند (ش) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، به نسبت مساوی برای تأمین آب شرب شهری، روستایی و عشایری به شرح جدول زیر در اختیار استانداری گلستان قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام شود:

etebarab

2- مبلغ بیست میلیارد ریال به صورت تملک دارایی  سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند (ش) ماده (224) قانون برنامه پنجم توسعه، به نسبت مساوی در اختیار ستاد بحران استان گلستان قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات، صرف امور موضوع بند (ش) ماده (244) قانون برنامه پنجم توسعه، با اولویت پروژه‌های کوچک تأمین آب سازمان جهادکشاورزی استان گلستان شود.
3- استانداری گلستان مجاز است بیست درصد از اعتبارات ابلاغی تأمین آب شرب روستایی و عشایری را به صورت هزینه‌ای در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دهد.
4- استانداری گلستان موظف است اعتبار یادشده را به طرح هایی اختصاص دهد که تا پایان سال مالی 1393 به بهره‌برداری برسند. شروع هرگونه طرحی که باعث تعهد مالی و یا تأمین اعتبار در سال 1394 گردد، ممنوع است.
5- استانداری گلستان موظف است ضمن نظارت بر اجرای این تصویب‌نامه، گزارش عملکرد اعتبارات یادشده را به تفکیک طرح و موقعیت مکانی در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال کند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور این مصوبه را در تاریخ 12/11/1393 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهادکشاورزی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار